Az a lány (BTS; Tae)

122 6 0
                                    

Mennyire hiányzik? Szavakkal se tudnám kifejezni. Hogy ki?
Egy lány.
Egy lány, aki pár hónapja még a kezemet fogta. Az a lány, akivel együtt jártam. Gyönyörű mosolya, nagyon hiányzik. Az ölelése, a meleg s felejthetetlen ölelése, még a gondolatába is beleremegek.
Hihetetlen arra gondolni, hogy ő már nem lehet közöttünk, s nem húzhatom magamhoz, nem csókolhatom meg puha ajkait és nem érinthetem meg.
Felemészt a hiánya.
Mint minden egyes nap, most is a sírja felett állok és az ő képét nézem. Az a mosoly az arcán. Csak meglátom azt a képet, s még jobban sírnom kell.
Hosszú selymes haja, melyet annyiszor fésültem ki neki, melyen kezemet rengetegszer húztam végig. A puha és gyönyörű arca. Jesszusom de hiányzik.
Sajnálom, hogy abban a percben nem lehettem veled, hogy nem foghattam pici és gyenge kezedet. Nem csókolhattam ajkaidat és nem nézhettem a szemedbe.
Kinek mondjam mától hogy szeretlek? Kit húzzak magamhoz, ha félek?
Ohhh, csak még egyszer ha láthatnálak, ha....ha foghatnám a kezedet és újra megölelnélek.
Tudom, hogy hallod a gondolataimat, vagy itt vagy velem. Ezért elmondom ma is, hogy szeretlek. Szeretlek. Nehéz kimondani így. Hiányzol.
Amióta nem vagy itt, nincs okom nevetni vagy mosolyogni. Csak sírok. S lassan felemészt a hiányod.
Tudod hányszor akartam utánad menni?
Utánad menni, a mély sötétségbe, ahol senki nem ismer senkit.
De aggódom, attól, hogy talán te sem ismersz fel, Elmész mellettem, szépen elsuhansz, s nem veszel észre.
Tudod, hozam neked virágot, remélem örülsz neki. A kedvenced. Egy kis vörösrózsa csokor.
Tudod mire emlékeztet ez?
Az első randinkra. Olyan fura visszaemlékezni rá.
Mikor még kis ártatlan voltál, bármit is mondtam neked elpirultál.
Mikor megláttalak abban a gyönyörű ruhában, tudtam, tudtam, hogy csakis te kellesz nekem, hogy te vagy az igazi. Emlékszem, hogy moziba mentünk, s egy romantikus filmet néztünk. Hmm, azok a régi szép idők.
Remélem, te jól vagy. Jól viselik a gondod, bárhol is vagy. Remélem, ott is csak mosolyogsz, s boldog vagy.
- Tae gyere már! - kiáltotta mögöttem Kook.
- Mindjárt megyek! - néztem át vállam felett.
Szerelmem, most mennem kell. Szólít a kötelességem. Ma bevonulok a hadseregbe. Megpróbálok vigyázni magamra. S keményen fogok dolgozni. Vigyázz magadra odafent. Egyszer remélem találkozunk még drága szerelmem. Hiányzol és szeretlek. Viszlát! Viszlát drága szerelmem!

(Sziasztok! Sajnos az előbb törlödött minden így újra kellett írom)

OneshotokWhere stories live. Discover now