Cuphead:
Byl tak krásný den a já si říkal kde jsme to s mojim bratrem tak podělali. A už vím...... Byl krásný den, já a Mugman jsme chytali motýli a pak jsme zabloudili do kasína, kde jsem z chamtivosti zaprodal naše duše ďáblu a teď mu musíme do 24 hodin přinést duše všech 17 dlužníků. No.... Co říct. Musíme za taťkou konvicí... Ten bude vědět co s tím. ,,Taťko konvice?" Řekl jsem. ,,Copak se stalo chlapci?" Odpověděl. ,,No Cuphead omylem prodal naše duše ďáblu v kasínu a teď mu musíme přinést duše všech 17 dlužníků." Řekl Mugman. ,,No chlapci, něco bych tu měl" řekl a vytáhl lahvičku s podivným lektvarem. ,, Řekl bych, že se svých duší nevzdají bez boje a budou se proměňovat na hrozná monstra. Toto vám dá sílu s nimi bojovat." Lahvičku jsme vypili a hned jsme to vyzkoušeli. Po té jsme už vyrazili. ,,První je Root Pack." Řekl jsem. ,,Asi většina seznamu bude z našich přátel co?" Povzdechl si Mugman. ,,Asi ano" řekl jsem. ,, Hoši?" Řekl někdo. Otočili jsme se. ,, Hoši, tady!" ,,Ano Jablečnáku?" ,,Hele kdysi jsem měl podobný problém jako vy a řekl jsem si že bych každému z vás dal 3 mince. ,, Děkujem" řekli jsme.
,,Tak máme každý 4 mince, 1 od taťky konvice a 3 od Jablečnáka" řekl jsem. ,,Jdem něco koupit?" Zeptal se Mugman. ,,Ok" odpověděl jsem. Otevřeli jsme dveře od obchodu a tam prase s páskou přes oko a knírem (tvl taková kapitalistická svině 😂😂😂) ,, Vítejte" řekl svým hlasem. ,,Hmmm kupuju tu roztrojenou střelu" řekli jsme a dali mu peníze. ,, Nashledanou" řekl a odešli jsme. Nyní můžeme začít..............