Capitolul 1

5.5K 126 3
                                    

Emma este o fata frumoasă,glumeață nebună dar câteodată timidă.Aceasta sta la București împreună cu parintii si fratele sau mai mare,Alex. Intr-o dimineata de marți este trezită de alarama telefonului sau.Aceasta se ridică în coate ca sa-si ia telefonul sa închidă alarma.Cand s-a ridicat,a mormăit ceva ce nici ea nu a înțeles.
*In mintea ei*
-Sper ca baia sa nu fie ocupată de frate-miu!
Ea s-a dus la sifonierul sau,si-a luat o pereche de blugi negrii,rupti putin in genunchi,un tricou alb cu Selena Gomez  si lenjeria intima.In aceasta dimineata a avut noroc,baia nu era ocupată.Emma intra in baie,își dă pijamalele jos,si intra in dus.Dupa 10 minute,aceasta termină dusul,se îmbracă cu hainele alese si pleaca la ea in camera pentru a se machia.E isi da cu putin font de ten,putin fard de ochii,mov,rimel si putin ruj.Dupa ce termină machiajul,aceasa isi face doua cozi împletite si pleaca la bucătărie.Se așează pe scaun,mama ei pregatindu-i lapte cu cereale. Pana micul dejun este gata,Emma își verifică telefonul sa vada cat este ceasul.Era 07:30.
- De care cereale vrei,de porumb sau de ciocolată?o intreaba mama acesteia.
-Hmm...de ciocolată!ii raspunde Emma,uitandu-se pe Instagram.
-Ok!
Mama Emmei ii pune pe masa bolul cu cereale,acesta începând sa mănânce.Dupa 10 minute Emma termină de mâncat si pleaca la liceu.

Știu!Este cam scurt dar bateria telefonului nu este de partea mea...Sper sa va placa noua poveste!😘

Fata visurilor/w Cristi Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum