**Kata**
Unottan bámultam ki a kocsink ablakán. Anya éppen valami rém borzasztó és irtó régi számot énekelt,és hogy magát kisérje szórakozottan dobolt a kormányon. Hát,igen.. Anya mindig is ilyen őrült volt(de jó értelembe, persze),még akkor is pozitívan látta a dolgokat amikor Apa elvált tőle és lelépett Amerikába. Pedig még én is kiborultam(alig láttam Apámat,folyton dolgozot). Persze nem tudom miért kénne szomorkodjak,Anyával jól élünk,most új életet kezdünk egy kisvárosba,nem sokára egyetemre járhatok amit már nagyon várok, csak pár kamasz probléma agaszt.
++Dani++
Hát igen,hivatalosan is pap lettem. Nem mintha annyira akartam volna,ez volt életem legroszabb napja,de nem akartam elrontani Apa örömét. Anya halála után teljesen tönkre ment. Mármint dolgozik,viszont nincsenek barátai,nem jár sehová,nem találkozik senkivel. Szörnyű így látni. Szóval mióta Anya meghalt mellrákban ragaszkodik hozzá hogy pap legyek. Szerinte ezzel megtud óvani a tragédiáktól és szerette volna hogy mindig Anyuval maradjak. Én pedig, mint egy jó kisfiú belementem. Nem tudtam miről mondok le.
**Kata**
Megérkeztünk. A ház nagyon szép,hangulatos volt. Apró ház,cuki kertel. Az első dolgom az volt,hogy feltrappoltam a lépcsőn és bekukantottam a szombámba. Irtóra tetszet,abszolút engem tükrözött.
Anya elvolt ragadtatva. Neki is nagyon bejött a ház. Éppen a környéket dicsőítette amikor csengedtek.
- Kicsim,már is össze barátkoztál valakivel?- kíváncsískodott Anya.
- Nem,dehogy.-ráztam a fejem.
- Kinyisam?
- Anyu! Milyen kérdés ez?
- Jó-jó. Manapság nem lehet tudni.-szapadkozott Anya és már rohant is az ajtóhoz. A kapuban egy idős,gondterhelt férfi állt mellette egy jóképű fiatal férfi.
- Jó estét! Nem akartunk zavarni csak gondoltam az új szomszédokat illenne egy kis ajándékkal meglepni.- szólalt meg az öreg.
- Semmi baj. Jöjjenek be!- mosolygott Anya.
- Jajj,nem akarunk zavarni.- folytatódott az "én vagyok az illedelmesebb" párbeszéd. Eközben mi a sráccal elbeszélgettünk. Nagyon szimpatikus.++Dani++
Már most,hogy éppen pap lettem átkoztam magam,hogy bele mentem ebbe az egész pap dologba. Katának olyan ragyogó kisugárzása van,hogy egyszerűen nem tudtam ki verni a fejemből. Mikor eljöttünk, mikor már a szobámba kulsoltam csak őt láttam magam elött.
**Kata**
Miután Daniék elmentek a szobámba zárkoztam és csak mosolyogtam. Igen,elég jó hatással volt rám a fiú.
VOUS LISEZ
Két különböző út
Roman d'amourKét külömböző ember két külömböző úton egymásra talál. Egy fiatal pap aki kényszerből válalkozott rá,aki beleszeretett egy fiatal lányba. Egy sztori két ember szemszögéből.