Začatek prázdnin a on

12 1 0
                                    

Jamie-Normálně
Steven-Tučně

Přijeli jsme k našemu novému domu.
Nikdy jsem v domě nebydlel.
A bydlet mimo centrum a hlučné město? MTo je pro mě nepředstavitelné!
Procházel jsem tím prázdným domem..Wow! Je to tu obrovský!
V bytě to bylo dost hektický..tady se všichni ztratíme. Vyrušil mě až křik mého otce. Nemám ho rád! Nedokázal přijmout,že jsem Gay. Povzdechl jsem si a vydal se za tátou. Ten mi dal hned práci..že musí jít nakoupit ,ať umyju ty kachličky. Povzdechl jsem si ,klekl si ke kovové vaně a začal je mýt. Fakt bomba toto! Fakt skvělý prázdniny!

Máma mě vyhnala ven s mýma sestrama. Řeknu vám,že otravnější holky neznáte! To je furt "houpej!"
"Rychleji!" blee. Uslyším hluk od vedle. Něco se tam děje.
Od té doby co umřela paní Halová se tu nic nedělo. A teď je tu nějaká rodina. Hned mě zaujal klučina myjící kachličky. Je dost roztomilý. Brr,ale co to plácám?! Mám holku sakra!

Z myšlenek mě probral křik nějakých holek od vedle.Zamručel jsem a otočil se tím směrem. Málem mi spadla brada. Ten kluk co tam byl s nimi ,byl opravdu,ale opravdu krásný. Blonďáté vlasy mu padali do obličeje tak si je upravil. Když se na mě otočil,ihned jsem odvrátil pohled. To už mě,ale máma volala na oběd,tak jsem vstal a šel za ní.
Neubránil jsem se a na toho krasavce jsem se ještě podíval,než jsem zmizel za rohem.

Musel jsem se zasmát jeho reakci,byl opravdu roztomilý. Ještě to jak se po mě podíval. Sladký~
To už po mě sestry pokřikovali,že jsem teplouš a bůh ví,co ještě. Jen jsem zavrčel a zašel dovnitř.

Myslím,že už je to týden co jsme se sem přistěhovalo a já se už několikrát podíval z okna na sousední zahradu jestli ho nezahlídnu,moje sestra Susan se s jeho sestrama baví a já neznám ani jeho jméno. Už jsem ho tam nikdy neviděl. Hrozně mě to mrzí.
Třeba to byl jen jejich bratranec ,co je navštěvuje jednou za půl roku! No to ne..do čeho jsem to sakra zase spadl.

Moje matka mě stále otravovala,ať si toho kluka přidám a napíšu mu,že si budem rozumět. Povzdechl jsem si a nechal si od mamky říct jeho jméno.
Mm,tak Jamie jo? To je roztomiloučký! Našel jsem ho a přidal si ho,okamžitě jsem mu napsal.

Zrovna jsem myl s mámou nádobí.
Když tu najednou mi zapípal mobil k příchozí zprávě na Messengeru.
Ale mě nikdo přes prázdniny nepíše.
Se zvědavostí jsem odemkl mobil a podíval se. Tam na mě vykoukla zpráva "Ahoj ty jsi ten teplouš o ,kterym mluvila Susan?"
Takže Steven,jo? Omluvil jsem se mamce,že půjdu do pokoje,ta to přijala a já šel do pokoje a okamžitě mu odepsal. "Jo,problém??"

Pan urážlivý. Uchechtl jsem se a odepsal. "Ne sám jsem Bi tak pohodá"
Hodil zobrazeno a já se musel uculit.
Je fakt roztomilý,i jeho reakce.
Pak mě něco napadlo. "Nechceš čokoládu?"

Zasmál jsem se. "Jasně,že chci!~"
Okamžitě odepsal. "Tak zachvíli u hradby" Počkat on to myslel vážně?
No beru to pozitivně,alespoň ho poznám! Rychlostí světla jsem se vydal k hradbě. On ještě nikde.

Popadl jsem čokoládu a pádil ven. On už tam byl. Trošku se klepal a nervózně sklápěl a odvracel pohledy.
Roztomilý! "Ahoj" Pozdravím ho.

"A-Ahoj!~" Uculím se. Se mnou je to těžký,ze začátku jsem stydlivý,ale nechtějte mě poznat. Jsem schopný šňupnout i piliny! XD

"Na" Podám mu čokoládu. Kousek si ulomil a zas mi ji vrátil. "No jak se ti tu líbí? Slyšel jsem,že jsi bydlel ve městě"
Zkrátka jsem se ho ptal a on stydlivě odpovídal. Je fakt k sežrání!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 08, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Moving?! Never!Kde žijí příběhy. Začni objevovat