Cap 13

1.5K 50 5
                                    

~Urc treptele și deschid ușa blocului. Intru în apartamentul nostru și mă duc în camera mea și al lui Cristi.
Stau liniștit și doar văd că intră.... wtf!!!!....~
****

Bă da chiar nu.mi vine să cred.... Dă.o încolo de treabă... E fată totuși....  Era Bianca care stătea cu mâna după gâtul unuia, acela făcând la fel și erau morți de beți amândoi.
Eu-Bă, bă, bă... Da ce e aici?  Bianca, ești bine? Ce ai? Ieși bă afară!  Spun eu încercând să.l  dau afară pe băiatul acela afară.
X-Stai boss,nu te alarma..!! Spune el amețit și deabea ținânduse pe picioare.
Eu-Că ieși o dată afară până nu te i.au la pumni!
B-Iubire...Spune Bianca umblând cu două degete pe brațul meu.
Eu-Nu te credeam în stare de așa ceva...
B-Șhhh... Spune ea și se lipește de mine.
X-Hey,hey,hey!! Bianca tu ești al lui bossu' ăsta de aici! Spune el arătând cu degetul spre el.
B-Oo..iubi unu se supără pe iubi doi....oh,stați liniștiți! Pot luat câte umpic din amândoi!!
Eu-Acum chiar gata! Ieși bă o dată afară! Și îl înping afară, după răsucind cheea în ușă.
B-Bine acum tu! Ce ți.a trecut prin cap să faci așa ceva?!
B-Nu știu ce mi.a trecut atunci, dar acum știu...! Spune ea și dă să mă sărute.
Eu-Ok tu trebuie să dormi!
B-Eu vreau să fac altceva...iubire!! Și vreau acum!! Ahh!! Vino!!! Vlad!! Spune ea și dă din picioare.
Eu-Noi nu mai suntem demult "iubit" și "iubită",și cred că ști asta! Chiar dacă doar azi ne.am despărțit oficial!
B-Vlad te vreau acum!!
Eu nu mai zic nimic și o duc cu forța în camera mea și al lui Cristi. Încerc să o pun în pat și să o mai calmez,totuși nu o puteam lăsa să plece cu ăla... Cine știe ce îi făcea...dacă nu i.a făcut deja... Aș fi făcut asta pentu orce altă fată,adică să o " protejez". Să o salvez din mâinile lui...adică na înțelegeți voi..
Într.un final reușesc să o calmez și ea adoarme. Noroc că na' fost ceva părinte acasă.. Adică na..nu că aș fi făcut ceva rău..dar mna..
La nici un părinte nu i.ar convenii să vină doi oameni beți în casă. Unu strigând ca nebunu și celălat să nu mai poată după tine vroind numa' sex. Și mai ales că era Bianca.... Mama cu ea se înțelegeau destul de bine..să zicem așa...
Înfine,măcar acum parțial e totul bine! Parțial pentu că nu știu nimic de aia,dacă am omorât.o sau nu..
Acum mă pun încet lângă Bianca și stau pe telefon.

***Pov Ysa***
Deschid agitată ochii și observ că nu sunt nici în camera mea,nici în camera lui Liam,nici al lui Vane și nici al lui Cristi...
Stau cu ochii deschiși încremenită pentru câteva secunde pentru a înțelege ce se întâmplă. Văd toate branulele și tubul de oxigen pe fața mea și înțeleg că sunt într.un spital.
Ce s.a întâmplat cu mine???! Devin din ce în ce mai agitată!!

***Pov Cristi***
Cum stăteam și mă uitam pe geamul salonului în care se află Ysa,văd că ceva se întâmplă, mai bine spus...se mișcă.
Intru repede în salon și o oserv pe Ysa agitată și încercând să.și dea toate firele de pe ea.Ce să mai zic de tubul cu oxigen...care atârna de cablul ce îi dăduse Ysey aier.
Eu-Ysa!! Stai!! Linișteștete!! Spun eu și încercând să îi i.au mâinile de pe branule ca să nu le scoată. Și să o pun în pat,ea dând să se ridice.
Y-Ce drac?? Ce s.a întâmplat?? De ce mă simt așa rău? De ce sunt în spital?! De ce nu mai pot respira???
Părinții ei și părinții mei care erau și ei pe holul spitalului intră val vârtej în salon însoțiți de doctor și de asistentă.
M.Y-Yasa!! Stai liniștită fata mami!! Uite toți suntem lângă tine draga mea!! Gata linișteștete!! Spune mama Ysey mângâind.o pe Ysa pe frunte,plângând.
Eu-Ysa..!!
Y-Ce se.n întâmplă?? Scoatețimă de aici!!! Nu mai am aier!!!
Doctorul îi ie tubul de oxigen și  il pune pe față și apoi îi administrează în branule nuștu' ce substanță albă dintr.o siringă care o face să adoarmă.
Y-Dar.....eu...vre..vreau să..
Și nu mai zice nimic și adoarme instant.
T.L(Tata.Luci)-Doamne ce m.am speriat!! Sper să fie bine!!!
M.E(Mama. Estela)-Doamne cum să nu fie??! Te auzi ce spui!!? Spune mama mai agitată.
T.Y(Tata.Ysa)-Totul va fi bine! Fica mea e puternică!!
L-Doamne Ysa asta... Și își pune mâinile la frunte.
Vane-Dacă nu se face bine jur că mă omor și eu!!!! Spune ea plângând și mai tare.
L-Taci tu o dată!! Cum să nu se facă bine??! Da măcar taci o dată!!
Eu-Gata prieteni...Vă rog încetați!
Ei nu mai spun nimica și vedem că doctorul vine spre noi. Noi fiind pe hol.
D(Doctorul)- Acum i.am dat ceva ca să o liniștească! Părinții fetei...vă rog să veniți cu mine în biroul meu!
T.Y-Sigur,acum! Spune și îi pune o mână la spatele doamnei Ana.
Eu-Acum ce.o fi?!! Spun eu și îmi pun mâinile amândouă după ceafă și mă pun pe un scaun ce se aflară pe hol.

Eu și el //F.f Vlad și Cristi MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum