[1]
Hmmm. Štai ir aš ta prakeikta mergina, kodėl sakau, kad esu prakeikta.. Todėl... Nes su manim ir mano gyvenimu vygsta keisti dalykai, apie tai ką aš kalbu, suprasit skaitydamos toliau, nes tai paaiškės kaip viską pradėsiu pasakoti.. Nu va, dabar galiu viską papasakoti... Oj vos nepamiršau pristatyti save..
Tai va, mano vardas Emile, man yra 16 metų, aš gyvenu su mama, sese ir broliu. Tėčio neturiu... Nes jis išėjo pas kitą, jis mano, kad ten bus jam geriau... Ajj, nors tai nėra svarbu... Hmmm. Kur aš baigiau. Ajj turiu geriause drauge Maja, su kuria susipažinau, kai atsikrausčiau į kitą miestą, tai vat... Mano brolio vardas yra Lukas, o sesers vardas Elžbieta. Tai vat jau viskas, tikrai papasakojau apie save pakankamai, kad susidarytumes nuomone apie manę...
Dabar yra antra valanda nakties ir galiu padakyt, kad miego nenoriu, hmmm, pasakysiu Zayn yra buves mano vaikinas, mes su juo isiskyrėme Gruodžio 30d. Jau praėjo lygiai viena savaitė. Aš jo nekenčiu jis yra debi***, aš gailiuosi, kad išvis susidėjau su juo...
Hmm, kaip greit bėga laikas jau yra ketvirta valanda, gerai labos papasakosiu viską ryt, ryt ryte ir pradidės visą maano istorija. Labos..******** Rytas *******
Manė ir vėl pakėlė mamos klykimai... Negaliuu. Aš nekenčiu jos.. Dabar yra tik dešimta valanda ryto.. O aš taip noriu miegoo..
Girdžiu apačioja kaip mama mane šaukia.Mama: Dukra, tu jau atsikėliai?!
Aš: Taip mama..
Mama: Tai leiskis greičiau žemyn.
Aš: Gerai mama.
Aš atsikėliau iš lovos, padariau visa ryto ritualą, ir nusileidau žemen..
Mama: Labas rytas, dukra, štai pusryčiai jau ant stalo. Ir už 20 minučiu tau į mokykla.
Aš: Labas ir tau, mama, ačiū už pusryčius, gerai tuoj pavalgau ir galėsime važiuoti.
Mama: Gerai dukra. Lukai, Elžbieta prie stalo.
Lukas: Gerai, mamaaaaaaaa...
Elbžbieta: Garai tuoj, mama..
Aš: Mama, galėsiu šiandien, eiti pas Maja, pasimokyti istorijos????
Mama: Emile, jai prižadi grįšti, dvylikta valanda nakties, taip tada gali..
Aš: Prižadu mama. Ačiū.
Aš mamai kaip ir visada pamelavau, iš tiesų mes su draugaid varysime į kluba..
Elžbieta: Mama, sakiau, kad nedarytum tokio šlapšto, gi balerinos turi maitintis sveikai..
Aš: Kokia iš taves balerina. Nusijuokiau
Elžbieta: Mama ir vēl ji tyčiojasi iš manęs: skuostu bėgo ašara.
Mama: Emile, baik, negražu taip daryt.
Aš jau nebegaliu ir vėl likau kalta... Knisa toks gyvenimas.....
Lukas: Varom į mokykla..
Mama: Gerai, eikit pasiimkit kuprines ir lipkit į mašina, aš tuoj užrakinu duris..
Aš: Pagaliauu...
**********Mokykloje*************
Išlipau iš mašinos ir iškart pamačiau Maja...
Aš: labas, Maja. Ir apsikabinau ją.
Maja: labas Emile, ir ji apsikabino mane.
Aš: Tau Zayn nieko nerašė?
Maja: rašė, klausinėjo apie tave. Bet apie tai vėliau... Emile pas mus į klasę, atėjo naujokas, jis toks gražusss, tai omggggg..
Aš: Maja, paro ką rašė Zayn, plyzzz, nu tai va kabink jį. Nusijuokiau
Maja: Va imk skaityk, o tu manai, ką as ir darysiu, ji nusijuokė..
Va matai, jis stovi prie fontano, eime pasisveikinti Emile...
-------------------------------------------------------
Tai vat pirma dalis... Pirma kart kūriau istorija, jai yra klaidų srr, ryt bus kita dalis, vertinkit jai galit. Man tai labai svarbu..