1+2=3

24 5 0
                                    

HARU..HARU..(RIGTONE)

'YUBOSEYO..'

'HAENA..NI AKU BAEJIN..'

'HA APE KO NAK ??'

' AKU TAKLEH GI BUFDAY Si SIMEN TU..MANAGER TAK BAGI AKU KELUAR MALAM NI..KAU GI NGAN ORG LAEN EH..SORRY..'

'APE?!EH KO JGN EH '

'NANTI KAU KATA LA KAT JIMIN HYUNG AKU TAKLEH DTG EH..NANTI ADA PRACTISE..KAU MASUK BILIK AKU AMBIL HADIAH SI SIMEN TU..KOTAK WARNA HITAM REBEN GOLD..DAN IGT KO JGN SENTUH BARANG LAIN..ADA CCTV..KALAU AKU TAHU JE..MATI KO..'

'ADUH KAU NI...HA YELA YELA..TAPI TAKLEH KE PUJUK MANAGER HOON TU..'

'AKU CUBA LA NANTI..KALAU DIA BAGI AKU DATANG..K BYE..JISUNG DAH PANGGIL AKU..ANYEONGG..'

'ANYEONG..'

Haihh..camne ni..aku nak gi ngan sape..takkan sorang je..huuuhuhu..

"Ha..anak appa yg sorang ni pahal mundar mandir kat sini..??.."tegur appa ku.."Ha..appa..bila balikk..hawat ade kat tingkat dua ni??.."tanya ku..siyess aku tak perasan lansung..ayooo.."Appa nak cek keadaan Kook..tu appa naik ni..baru balik..ni ha..kamu ni kenapa appa tengok resah je..mana Jinyoung??.."balas appa ku.."Dia stay kat dorm wanna one..nanti dorang nak cb..satu lagi..Baejin kata nak gi bufday subae kitorang..Park Ji Min tu..tapi dia takleh gi..tu la yg pening nak ajak sape..Chae memang takleh gi sbb jadi tetamu khas kat satu show tu..Rin pulak nak fikir pasal pertunangan dia.."luah ku kepada appa ku..appa aku ni en goodlistener..tu aku syg fam aku..semua org sporting..i lap u...k act aku tak tahu ape kaitan dgn keadaan skrg ni..halehh halehh."La tu je ke..appa igt apa la...ha kenapa kamu tak tanya Jungkook dia bukan ke kawan si Jimin tu..ajak la dia..biar dia keluar..tak elok terperap je dalam bilik.."cadang appa ku.."Ha..ye jugak..appa tolong habaq kat dia ehh. Kata pukul 8.00 gerak..Nana nak gi bilik Bae jap..dia kata hadiah Jimin ada kat dlm tu..Nana gi dulu.."kata ku..appa ku hanya menangguk..

Jungkook's

IU..IU..kau tahu tak aku rindu kan kau..kenapa kau sanggup putuskan hubungan kita..kenapa..kenapa kau batalkan perkahwinan kita..walaupun mama aku mula benci kau sbb kes tahun lepas..aku takkan pernah benci kau..kau first love aku...kau slalu ada time aku perlukan seseorang..kau slalu berikan kata² semangat kat aku bila aku bergaduh dgn cikgu kat highschooll dulu..kau la nyawa aku..sbb kan kau air mata jantan aku mengalir..

Kreakk..

"Kook..ni ajushi Bae..Kook oke..rasa sakit kat mana² tak ??.."tanya Tuan Bae kepada ku..aku segera lap air mata ku cepat².."Gwechana..Kook oke..kenapa ajushi cari Kook??.."tanya ku perlahan..suara aku serak lagi..kang cakap kuat² tak pasal pasal kantoi aku nangis..pastu masuk berita 'Ceo Jeon's Co. kantoi menangis dalam bilik disebabkan seorang yeoja yg sgt dicintai nya..'
Fuhh recikss hawauu..

A:Hek eleh kau..takde maknanya nak ber reciks recik hawau bagai..aku yakin news tu takkan dapat sambutan..

Jk:Kau pehal author..jeles kata ah jeles..alamak acah lebih..

A:Eh kau..nak aku pecat ke camne ni..kang aku buat kau jadi gila pastu terjun bangunan ..biar patah riuk tulang takleh berlakon lam ff ni..nak??

Jk:Eh jangann..aku muda lagi..taknak ah masuk hospital..aku nak kahwen dulu..dpt anak..alah kau..

Manager: HA DAH..STOP²..KANG AKU POTONG GAJI KORANG BERDUA..TAK PASAL PASAL..JUNGKOOK PROCEED..HA KAU AUTHOR GI TYPE NUNG..KALAU KORANG GADUH LAGI..NANTI SUSTER NGESOT KAT KORANG..*creepy faceu*

A:Ha baik baik..

Kk back to the storyy..😅

"Ni anak ajushi si Bae Hae Na tu ada pesan yg suruh kamu teman dia pergi majlis bufday si Jimin tu..abg Haena takleh ikut...busy gamak nya..pukul 8 korang gerak.."terang Tuan Bae..selepas itu dia pun keluar..oh man..kimbap is kidding me??asal dowhh..pahal tak ajak je namchin dia tu duhh...malasss nyerhh..kalau kata nak jumpa IU ke..semangat la jugak...

A:Kookk..kau jeles ehh...

Jk:Whutss??Aku jeles??Memang tak ah...tak swag ah nak berjeles jeles abt org yg aku x rpt..jeles² is not ma style..

A:Acah ah..

Sg:Woi budak biskut terlajak hangus..ko pehal ciplak swag aku..

Kris:Ntah..not my style hanya aku je yg boleh sebut..tatata..aku nk gi dulu...muahhh..

A:K lupakann...

Back to the story😌😌

MEANWHILE...

Someone's

"Hai..lama ke tunggu I ??.."tanya ku.."Tak lah..I pun baru sampai..you duduk la dulu...I ada something nak mintak dari you.."arah ***.."Untuk You..I okey je..."balas ku..aku pun duduk berhadapan dia..

" ******************?"

Tbcccccc....

Sepatah yg boleh author ckp psl chap..bored?..right..i knoww..haih..

Hope korang sudi baca ff author ni..huhuhu wahai AE'S semuaa...
Tekan la butang bintang biar jadi kaler ..kalau tak nanti suster ngesot kat kau...kkk jkjk..Author baik ngan org baik but jht ngan org jht..tapi tgk keadaan lerrr

Kkk..aku tahu takde kaitann...

Bubyeeee..i lap u..btw author tahu korang bukan pinggang..cawan..atau sekutu dgn nya nak ber lap lap ni ..hahaha..

AEMOCHI
🐤

Please Treat Me WellWhere stories live. Discover now