five

1.4K 154 6
                                    

"Jakto že jste je ještě nenašli?!"Bouchl naštvaně pěstí do stolu postarší muž."Omlouvám se pane,ale po těch omegách nejsou žádné stopy..."

Zamumlal druhý mladší muž stojící před stolem,za kterým naštvaný muž seděl."A co ten detektiv?!"Zavrčel netrpělivě muž a zabubnoval konečky prstů o stůl."Prý už dost postoupil..."Poodstoupil blíž."Aspoň že tak...Pak mi všechny nahromaděné..."Zamručel.

"Jestli je to vše,můžete jít."Muž se jemně uklonil a odešel. Ten druhý za stolem se chvíli díval na dveře a pak začal zase dělat svou práci.

Přitom se jemně ušklíbl. Až přinesou důkazy,znovu se jich zbaví tak,jak se domluvil se svým přítelem.

Všichni jsou tak naivní. Nikdo by nečekal,že zrovna šéf policie bude spolupracovat s tím,komu všichni jeho zastánci přezdívají savior...

---------------------------------------------------------
Konečně se mi to povedlo. I když jsem dřív utekl, když jsem pronásledoval tu omegu a našel Saviora, teď už jsem jeho.

Čekal jsem věrně na posteli na mou alfu. Nebyl jsem jediná jeho omega,ale byl jsem s tím smířený.

Ten druhý byl ale teď ale zrovna na obědě a má alfa v koupelně. Já tu byl zatím jen v boxerkách a jeho bílé košili a netrpělivě čekal,až sem konečně přijde.

Po chvíli jsem se dočkal a on sem přišel jen v gatích. Já se zatím kochal pohledem na něj,který se nikomu jen tak naskytnout nemůže.

Jediné,co můžou lidé spatřit jsou jeho oceánové oči a havraní vlasy černé jako noc. Přešel k posteli,na které jsem seděl a já mu udělal hned místo.

Jen se uchechtl,lehl si na postel a já se k němu hned z boku natiskl. Začal mě hladit po vlasech,čímž mi dával najevo,že jsem poslušná omega a já se šťastně uculil.

Byl teď unavený,takže jsem byl ticho,zakryl ho a zavřel oči. Dobrou noc můj pane.

Konečně další kapitolka a k tomu i přání hodně štěstí do nového roku😄😄. Jsem zvědavá,co jste si dali jako novoroční předsevzetí 😋. Přeji příjemný rok 2018.😉

KikA

Savior [A/B/O] /pozastaveno/Kde žijí příběhy. Začni objevovat