Ben Seni Çok Sevdim

176 0 0
                                    

Seninle olmak demek bulutlarda süzülmek demekti benim için. Bana söylediğin güzel bi' söz benim için geceler boyu dediğinle hayal kurmaktı. Yanımda olman gerekmiyorki?

Ben seni uzaktanda severim sen bana git dersin sevmiyorum dersin ama gitmem sevgilim... Ben seni çok sevdim belki zordur sessizliğimden anlaması,ben seni çok sevdim sen oku kelimeleri gözlerimden. Bir armağansın sen tanrıdan bana. Fotoğraflarına sarılmak nedir bilirmisin sen? Gerçekten aşık olmak nedir bilirmisin?... Gerçekten aşığım sevgilim...

Sana kızamadığım için kendime çok kızıyorum. Sana bu kadar aşık olduğum için zavallı hissediyorum. Sanırım anlatamıycağım kadar seviyorum seni. Gülüşünü seviyorum. Bana bakışını. Bitanem demeni...

Bana bakarken gözlerinin içinin gülmesini.

Bana söz verdin hatırlıyormusun bitanem?

Hep yanımda olucam dedin. Hep yanımdasın sevgilim. Ne zaman ihtiyacım olsa yanımdasın.

Benden herşeyi iste unutmamı isteme bitanem. Beni unut bitti artık deme yeterki. Öl desen daha iyi. Hiç düşünmeden canımı veririm senin uğruna. Fakat unutamam sevgilim. Bu kalp aşkı seninle öğrendi seni unuturmu?

Hep bişeyler eksik derizya. Ha işte şimde değil. Diğer yarımı buldum. Kalbimin diğer yanını buldum ve yaşamaya başladım. Seninle yaşadım seninle ölücem bitanem. Kalbim sadece sana ait olacak. Söz veriyorum.

Benimsin. Benim kal. Sen şeker prenssin bense tuz kral. Sen daha ateşsin bense böyle kül,bizi dağıtıp savuracak. Şeker prens erimesin. Tuz kral onu hep sevsin...

Kırılan yerleri kalbimin hala acıyor. Ama onu özlemiyorum. Çünkü sen varsın bitanem. Çünkü sana aşığım bitanem. Sen o değilsin sen o olma. Sen onun yaptıklarını yapmazsın. Sen beni kırmazsın. Sana güveniyorum sevgilim. Ama hala acıyor... Kendime kızıyorum. Onun için değmezdi diyorum. Ama senin için değer sevgilim. Aşk acı çekmektir ve ben seninle sonsuza kadar acı çekmeye rağzıyım.

Sorma bana ne kadar seviyosun diye. Tavanı kadar sokakların,dibi kadar cehennemin,yıldızlar kadar. Bunlar bile yetersiz sevgilim. Gülüşünden öptüğüm. Seni seviyorum bitanem...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ben Seni Çok SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin