Κεφάλαιο 4

29 5 0
                                    

???:Λοιπόν,Luke παίρνεις αυτή την φωτογραφική μηχανή και την τραβάς φωτογραφίες παντού!Αλλά κυρίως στο σπίτι της και αν την δεις με κάποιον άλλο.Θα γίνεις η σκιά της.Κατάλαβες;

Luke:Ναι,αφεντικό.Απλά δεν είμαι σίγουρος πόσο ασφαλής είναι αυτή η αποστολή.Τι θα γίνει αν με δουν;

???:Για αυτό στέλνω εσένα.Για να μη πιάσουν εμένα ανόητε.

Luke:Συγγνώμη αφεντικό, αλλά δεν θέλω να το κάνω αυτό. Ποιος ξέρει πως θα ηκαταλήξω αν με πιάσουν;Βάλτε κάποιον άλλο για αυτή την δουλειά.

???:Μα για αυτό έβαλα εσένα σε αυτή την δουλειά.Κανένας δεν είναι καταληλότερος από εσένα.

Luke:Εντάξει όμως τι θα κάνω όταν θα πηγαίνει στο σχολείο;

???:Θα πας και εσύ στο σχολείο με πλαστά στοιχεία.

Luke:...Αχ,όχι σας παρακαλώ δεν θέλω να το κάνω.

???:Πρέπει.Για να μου δείξεις την αφοσίωση που έχεις για μένα.

Luke:Με συγχωρείτε αλλά...

???:Θα το κάνεις αλλιώς...

Luke:Αλλιώς τι;

???:Θα βγάλω από την μέση ένα πού σημαντικό πρόσωπο για σένα.

Luke:Μην μου πεις.

???:Ω,ναι

Luke:Καλά,καλά θα κάνω ότι μου πεις.

???:Έτσι μπράβο.Φέρε μου λοιπόν οποιαδήποτε πληροφορία βρεις για την Allison Diamonds.

.

.

.

.

.

.

Ο φωτεινός ήλιος έριξε τις ζεστές ηλιαχτίδες του μέσα από το παράθυρο προς το πρόσωπο μου.Ο καιρός έξω φαίνεται τόσο χαρούμενος όμως το πρωινό μου ξύπνημα δεν ξέρω γιατί αλλά γίνετε όλο και πιο δύσκολο και σήμερα έχω ένα άσχημο προαίσθημα και δεν θέλω να πάω στο σχολείο αλλά πρέπει.

Μαμά:Allison ξυπνά θα αργήσεις.
Allison:Καλά ρε μαμά ακόμα 5 λεπτά.
Μαμά:Καλά τα ξέρω τα δικά σου 5 λεπτά.

Και τότε νιώθω την ωραία ζεστασιά να φεύγει από πάνω μου όταν άνοιξα τα μάτια μου και είδα ότι η μάνα μου πήρε από επάνω μου το πάπλωμα και έπρεπε να σηκωθώ αναγκαστικά. Έκανα τα απαραίτητα και μετά πήγα και έκατσα μπροστά από την ντουλάπα για να βρω ρούχα.
Διάλεξα αυτά:

Διάλεξα αυτά:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My messed up lifeWhere stories live. Discover now