Capitolul 2

355 30 3
                                    

Stiti acel sentiment cand te simti singur printre mii de suflete ? Cand nimeni nu te intelege si te catalogheaza gresit ? Cand viata ta devine un calvar din cauza parintiilor ? Cand simti ca numai ai forta de a continua,dar totusi te ridici si incerci sa le faci pe planc tuturor ? Cand pui binele altuia inaintea binelui tau ? Cand esti bun si esti luat de prost ? Pai asta simt in acest moment.Inca imi vin in minte cuvintele lui Harry Sarantoaca .Ok...poate nu am cea mai buna situatie materiala din lume,dar nu sunt sarantoaca.Daca parintii lui sunt niste nume importante in stat,asta nu inseamna ca poate sa ma eticheteze pe mine astfel.Pe cine pacalesc eu....Chiar asta sunt.O sarantoaca,batuta,infometata si urata !

-Imi urasc viata ! Vreau sa mor ! Strig eu cu toata forta.Mici lacrimi aparand in ochii mei albastri ca marea.

De odata simt cum cineva isi pune mana pe umarul meu.Ma intorc si dau cu ochii de o privire capruie.E Zayn,prostuto . Imi spune subconstientul meu.Dar stai.Ce cauta aici? Te cauta pe tine , proasto ! Da...aceasta a fost Malina.Intelegenta mea constiinta.

-Perrie , esti bine ? Spune el in ochii lui se putea citii tristetea. Uite...mai devreme.Stii...Harry n-a vrut sa zica toate alea. Spune el cu capul in pamant.Probabil de vina.

-Zayn , a vrut sa zica.Si da.Sunt impacata cu ideea.Pana la urma sunt o sarantoaca.Si sunt si infometata , si agresata , dar nu sunt hoata ! Spun printre sughituri.

-Perrie.....Incearca el sa spuna , dar este intrerupt de mine.

-Zayn , nu trebuie sa spui nimic. Nici macar nu stiu ce cauti aici.In fine...daca ma scuzi , trebuie sa ajung la ora de limba engleza. Spun eu si ma fac nevazuta.

Ok...asta a fost ciudat.De ce i-ar pasa fix lui ? In fine.Oricum am alte treburi mai importante.Cum ar fii.Daca tata a batut-o iatasi pe mama ? Nu ma judecati gresit.Stiu ca am zis ca sunt batuta de ambii parinti , dar ma refeream si la faptul ca poate mai primesc cate o palma de la mama.Si da...am mai zis si ca nu mananc.Pai mda.Cam asa este.Ea este plecata la servici pentru a ne asigura noua o casa.Bea doar cand o pune tata.Deci...mama este singura fiinta pe care o iubesc pe acest pamant.

Heii <3 Ce faceti ? Stiu ca la capitolul anterior ati zis sa fac capitolele mai lungi , dar nu prea am timp. Si mai sunt si pe tableta.Vroiam  sa va propun ceva.V-ati supara daca n-as mai posta un timp pentru a avea timp sa fac capitolele mai lungi si mai multe , sau sa postez des si sa fie cate doua trei capitole pe zi ? Astept parere si sa-mi spuneti cum vreti. <3 Va iubesc ! Sper ca acesata poveste sa aiba multi cititori si sa fie cunoscuta. <3

Reîncarnarea[Z.M]-EDITAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum