Hemen oy verin ve ne ile karşılaşacaksınız bakın.
Oy..
Oy..
Oy...
Oy vermeden okumayacaksin..
Oyy .
Oy..Tamam hadi okuyun!
Oy..
Kaç gün oldu bilmiyorum ama Taehyung okula gelmiyordu. Bu ne kadar nefesimi kessede ona birşey olduğu korkusu beni bitiriyordu.
Zil çaldı ve çantamı topladım. Çıkışta Yura ile ayrıldık ve o Teyzesine gitti. "Nerdesin Taehyung!"diyebildim sadece.
Telefonuma gelen bildirim sesi ile Telefonuma baktım,"Hayalleri olanlar ölmez!'diye bir mesajdi.
Karşımdan geçen Jimin 'e Taehyung'u sordum.'Kafasını dinliyor biraz"diyebildi sadece. Ne oluyordu!
Eve gitmeden önce kutu gibi olan eve benzeyen kulübeme girdim. İçeri girdiğimde benim yazdığım yazıların üzerine kalp işareti konulmuş.
Hemen oradan uzaklaştım ve o gün yaşanan olayın olduğu yerden geçerken kimse olmadığını farkettim yürüyecektim ki önüme birden uyuşturucu almış biri çıktı.
Çocuk üzerime doğru gelirken onu ittim.'Bırak beni !"dedim.Adam yere düşmüş sizmisti. Taehyung nerdesin yine beni kurtarsan ne olur ki!
Bir banka oturdum ve ağlamaya başladım. "Kim Taehyung! Hayallerimin adamı nerdesin sen?Ha.
Sana dokunmasam bile bakmak yetiyordu ama sen yoksun ölecekmş gibi hissediyorum Sana alışmamak için yaklasmiyorum. Çünkü eğer alışırsam senden erken ayrılacağım."Ağlamaya başladım "Hayallerim hastalığım yüzünden yarım kalıyor rahat nefes alamıyorum ne olurdu ki bir insan da çift organ olsaydı. Ne saçma dimi hastalığımi kurtaracak tek şey buymuş!"dedim .Niye salak gibi konuşuyorsam Taehyung yanımda deil kimse yok niye boş konuşuyorum
...
Taehyung'tan,
Bir hafta oldu okula gitmiyordum.O olaydan sonra hiç gitmedim çünkü Jiyeon'u çok uzmustum.Hastaligini öğrendiğim zaman yıkılmıştım eve gidene kadar ölü gibiydim. Pişman olmuştum ona yaşattığım herseyden onu gördüğümde herşey yüzüme tokat gibi çarpıyordu.
Onun karşısına çıkmıyordum.Ama onu takip ediyordum. Bugün bir bankta beni özledigini söylüyordu ve onun neden bana yaklaşmak istemediğini söylüyordu.O anlatiyordu ağlayarak, bense dinliyordum ağlayarak..
Bir anda kalktın ve eve gittin.Seni fazla endişelendirmeyeceğim.O sürtük kızdan ayrılacağım ve sana aşık olmaya çalışacağım.Seni ben seveceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU AND ME [KİM TAEHYUNG]
FanficSana aşık olduğumu görmüyormusun?Aptal! Ölmeden önce benimle ol istiyorum!. Öldükten sonra da bedeninde hala yaşa istiyorum. Hasta bir kızın imkansız gibi görünen aşkı💕 Başlangıç:12.12.17# Bitiş:17.07.18