Merhaba,öncelikkle şunu söylemek istiyorum.İYİ OKUMALAR
Bir önceki bölümde tamamen siyah ve beyaz olanları konu almıştım.Bu bölümde konum ne olucak bilmiyorum ama sanırım her zaman olduğu gibi hepimizin hep bir ortak noktası olucak konumuz.Sadece bilmiyorum aklıma konu gelmiyor.Ya da aslında bugün konumuz ne olabilir biliyorum.Konumuz hani olur ya bazen içinden hiçbir şey yapmak gelmez.Hiçbir şey,ama içinde sadece o günlerde kendini belli eden içimizdeki boşluk aydınlanır.Bana böyle olur hep.Size hiç oldu mu ?
Aslında içimizde ki o boşluğun oluşması bence bizim problemleri kafaya takmamız.Veya yalnız hissetmeniz.Sizce hangisi? Bence her ikiside bizim berbat hissetmemimize sebeb olur.Bu çok kötü bir histir.Tıpkı ne biliyim canınız tatlı çektiğinde dolabı açarsınız.Bir bakarsınız dondurma kabı.O kabı öyle bir umutla açarım ki...Ama içinden her zaman annemin muhteşem yemekleri çıkar.Bu çok kötü.Anneme kızarım hep.Benim hayallerimle oynar.Siz bilir misiniz ben o kabı ne mutlulukla açarım? Hani dedim ya içimizde boşluk hissi vardır.Sanırım ya cidden boşluk hissi vardır.Ya da açızdır.
İçimizdeki o rahatsızlık hep devam eder.Bizi yiyip yiyip bitiren problemlerimiz.Problemler? Hah probler sadece matematik dersinin o çirkin problemlerinden oluşmaz.Ondan daha zor,çirkin problem var hayatımızda.Keşke problemler matematikle son bulup daha fazla aşmasaydı kendini.Ya şu var aranızda matematiği seven var mı bilmem ama ben sevmem.Neden sevmem,söyleyeyim.Ya hayatımıda okadar çok çözülmesini bekleyen problemler var ki.Bir de matematik başbelasıyla uğraşıyorum.Siz düşünün.
Neyse zaten matematik hayatımızın sonuna kadar yanımızda olmayacak.Allah'a bin şükür yarebbim.Ama bazen de şöyle oluyor.Karşımıza matematikten daha zor problemler çıkıyor .Onlar daha zor.Ama olsun biz çok güçlüyüz,.Yapabiliriz.Şunu düşünün daha yolun başındayız,ya da sen bunu okuyan değerli kişi yolun sonundasın veya yolun ortasındayız.Fark etmez.Sen vazgeçme yeter.
(İnsan öğrenmeye gelir bu dünyaya,sen en son gitmeyi öğren.
Ahmet Batman)
Sizi seviyorum.Diğer bölümde görüşmek üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben,Sen,BİZ
Fiksi RemajaHayatta her şeyin bir başlangıcı vardır ve her başlangıç beraberinde sayısız beklentiyi getirir.Bu kitap her şeyin başlangıcı olabilir.Gözlerimizin önündeki perdeyi kaldırabilir ya da hepten bizi kör edebilir.Umarım yazılarda kendini bulursun