Ce rau imi pare ca s-a terminat scoala.Acum trebuie sa ma duc acasa...Poate pentru voi acasa inseamna un loc cu multa bucurie.Un loc in care toata familia este fericita .Un loc impunator si frumos.Un loc unde sa va relaxati dupa o zi obositoare.Un loc unde va regasiti.Ei bine pentru mine este un loc intunescos, cu un miros puternic de mucegai,alcool , un adevarat calvar.Era odata o vorba Oriunde te duci , nu este ca acasa . Da..eu nu stiu ce inseamna o casa.Abia astwpt momentul cand o sa am 18 ani si voi putea pleca din acea daramatura.In acest moment sunt singura pe strazile din Bradford.Mai am de mers pana acasa. 'Casa' mea se afla in partea cea mai saraca a orasului.
***
-Te rog , te rog , numai da . Il imploara mama pe monstrul ce ma bataiea ca pe un sac de box.
-Taci dracu ! Vrei si tu ,curvo ? Urla el la mama.
-Te rog ! Las-o ! Il implora din nou mama.
Acesta ma lasa pentru a se duce la mama.O plesneste puternic peste fata.Puteam observa lacrimi in ochii ei verzi precum smaraldul.Acesta nu era atent asa ca am luat un cutit de pe masa si m-am indreptat spre el.
-Daca n-o lasi acum in pace , te omor ! Urlu eu spre el.
-Jegoaso , daca te prind te omor ! Scuipa el .
-Numai repet odata ! Departeaza-te de ea ! Urlu eu.Daca nu te departezi te omor !
-N-ai avea curajul ! Urla el inapoi.
-Ma subestimezi , tata . Pun accent pe cuvantul 'tata'.Pleaca dracu de langa ea sau te omor ! Zic de data asta enervata la culme.
Acesta se napusteste asupra mea.Incerca sa-mi ia cutitul din mana , dar sunt mai rapida decat el infiganduil in inima .
-Adio , tata ! Spun eu mai mult soptit.
Acesta se prabuseste la pamant fara viata. Eu ma grabesc spre mama care eram mai mult bucuroasa ca a scapat de el , dar si socata pentru ca nu se astepta sa fac acest lucru. Oficial drama mea si a mamei s-a sfarsit . Am luat-o in brate.Nu-mi venea sa-i mai dau drumul. Dar de odata ma trasneste ceva.Tata. Trebuie sa-l ingropam.
-Mama , cu jegul ala cum ramane ? Il ingropam ? O intreb eu pe fiinta din fata mea.
-Din pacate trebuie sa-l ingropam chiar daca a facut ce a facut.Maine v-a avea loc inmormantarea. Nu cred ca trebuie sa mai asteptam trei zile dupa obicei.
***
Acum sunt in drum cu mama spre casa.Inmormantarea s-a incheiat.A fost una simpla.Doar eu , mama si preotul.Nu merita mai mult.Acum ca suntem in sfarsit libere mama s-a decis sa cumpere o casa mult mai mare in centrul Bradford-ului.Se pare ca ea tor acest timp a strans economii.Nimeni nu stia de ele.Mai ales tatal meu.El chiar nu trebuia sa stie.Sigur i-ar fii consumat pe bautura intr-o singura zii.
Heii ! E al treilea capitol pe ziua de azi.Credeti ca ar trebuii sa-i fac un trailer ? Sau nu ? Cum vi se pare ? Stiu...e banal dar mai incolo v-a fii foarte palpitant. :)) Ce mai ziceti ? V-ati gandit la propunerea cu capitolele lungi si putine sau scurte si multe ? :)) Vreau ca povestea sa fie cat mai lunga.Ma gandeam si la o a doua carte pe aceasta tema.Dar nici macar pe asta n-am terminat-o :))) <3
CITEȘTI
Reîncarnarea[Z.M]-EDITARE
FanficPerrie Edwards provenea dintr-o familie rau famata. Din cauza situatiei financiare a familiei ea nu-si putea permite multe lucruri , fiind batjocorita de catre colegii de liceu. Nici nu avea curajul sa se gandeasca ca se v-a putea indragostii candva...