♔7.Bölüm ► Anlaşma ✔

19.9K 362 35
                                    



16.03.2021 Tarihinde Düzenlenmiştir . 

Bölüm Parçası ~ Mourning Ritual - Bad Moon Rising 

Medaydaki ; Darcy Lahey.

Kız ve Giydiği kıyafetler , Dış Bağlantı da linki var . 

   Terleyen ellerimi , yatağın üstüne sürüp kuruladım . Lanet olası yün . Derin bir nefes alıp verdim . Kilo mu aldım ben ? Sağ ayağımı tekrardan uzatıp dar kotu geçirdim  geçirdim . Sonunda . Ayağı kalkıp kotu  çektikten sonra üstümdeki askılı dan kurtulup dolaba yöneldim .

" Anne ! Arabanın anahtarını alabilir miyim ? " Elime ilk gelen şey yeşil bir  abiye . Abiyenin benim dolabımda ne işi var ? 

" Neden ? Ne yapıcaksın ki ,hem sen ehliyetini kaptırmadın mı  " bir günde sorgulama be kadın . Sadece bir gün . Yeşil elbiseyi tiksinerek yerine bıraktım .

" Ehliyetimi geri aldım , Darcy ' nin yanına gideceğim . Şimdi tekrardan soruyorum arabaya anahtarını alabilir miyim ? " Elimi tekrar daldırıp bir kıyafet seçtim , Siyah , dantel işlemeli ,  lock tarrzı  bit T-sihirt . Abartılı kaçardı 

" Senin bu gün  kursun yok mu , nasıl yetişeceksin kursa ? " T-sihirti  düzgünce geri ittim . 

" Anne saat daha  8 ve benim kursum 5 te . Rahat rahat gider gelirim . 2 Sattlik yol " Elimi tekrardan dolabın içine attım ve gelen ilk şeyi çektim , krem rengi , astarlı bir T-sihirt , sonunda .

" Tamam anahtar konsolun üstünde "  Zaten izin vercektin , niye iki saat lafa tutuyorsun be kadın . Ayağıma ince topuklu botlarımı ve uzun , pileli hırkamı giydim , çantamın içine ıvır zıvır koyarak odamdan , anahtarı aldıktan sonra da evden çıktım . Bir an için hiç çıkamıyacağımı zannetmiştim . 

 Ϟ

 " Yani Sen , hiç tanımadığın bir adamı 3 gündür üst üste evine alıyorsun öyle mi ? " dedi gözlerini pörtleterek , Darcy . İnanmıyordu tabi benden bunu beklemezdi . Amazon diye anılan , erkek düşmanı Katherine , yatağına bir erkek alıyordu . Ben bile kendime inanamıyordum ki zaten .

" Hayır Darcy , sadece 2 gündür öyle bir şey  oldu . Dün gece camı sıkı sıkı kapadım , dün yoktu ." dedim bıkkınlıkla . Dün gece aklıma geldikçe hayla terliyorum . O gelmesin diye pencereyi açmamıştım ve tüm gece terlemiş , sabahlara kadar  pek uyuyamamıştım . 

" Tanrım bide benle 2 gün diye dalga geçiyor ! " diye cırladı hiddetle " Sen şaka yapmıyorsun dimi ?" 

" İşim gücüm yok sana neden böyle bir şaka yapayim? " dedim tek kaşımı kaldırarak

" Dur çocuk kendinden bahsederken babamın şirketleri var demiş . " dedi . Evet ona her şeyi en ince detayına kadar anlatmıştım .

" Eee ?" 

" Yani çocuğun soyadını biliyorsan , Onu Bir şekilde araştırırız " 

" O şekil nasıl bir şekil ? " 

" İnternet " dedi ve yayıldığı koltuktan kalkıp içeri gitti . Bir kaç saniye sonra elinde tablet ile , bir çocuk gibi koltuğa zıpladı .

"Şimdi" dedi tabletin şifresini girerken " Soyadı ne ?"

" Bunu yapmak zorunda mıyız ? " diye sordum tek kaşımı kaldırarak . Bana ' sikerim seni ' bakışını atınca fısıldar gibi  " Mikaelson , Niklaus  Gutiérrez" 

The Rule ♱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin