Aqvapark

127 13 1
                                    

Pohled Kiki
"Nákupy!!" Řekla jsem. "Ok" Řekl Pavel nervózně. yeeey já už se tak těším (to co bude napsaný tím písmen si říkají v hlavě 😆) "kluci?" Všichni se na mě otočili. "Víte že jste super?" Řekla jsem a všichni egojisticky kývli hlavou na souhlas a já vyběhla vysmátá nahoru. Vezmu si aspoň tisícovku na pořádný plavky.  Sice nemám moc ráda nákupy..  Ale nové plavky se hodí no ne?  "Už jdeš?" Zeptal se Radek z poza dveří. "Jop" Řekla jsem a vyšla ven.
Přeskočím to až na ten aqvapark protože by nákupy nikoho nebavili 😂
Když jsme dorazili do aqvaparku tak jsem slyšela nějaký faninky "hele!!  To je Buchta! Wedry!  Pavel!  A Ment! A koukejte Buchta tam má i tu svoji holku" Ušklíbla se jedná holka a já ustoupila za Honzu protože jak se ušklíbla..  To bylo docela krýpy...  "Kam se schováváš?" Zasmál se Honza "za tebe..  Vyděsili mě ty její oči s tím ksichtem... " "Buchto 'ušklíbla se zase' kde máš tu svojí nádheru?" Zasmála se a to už jsem nevydržela..  "Ty jeden šimpanzí vypelichanej zadku!!  Zajdi si na plastyku vypadáš ještě hůř než-" Nestihla jsem to doříct  protože mi Pavel zakryl pusu.  "To stačí.. " Řekl a pustil mě "svině" Zamumlala jsem a imaginárně flusla na zem. Vzdala to.  Urazila se a i s tou její partičkou odkráčela pryč. Jenže bych to nebyla já kdybych neudělala nějakou chujovinu..  Takže jsem se rozeběhla a strčila ji do bazénu. "Příště si dávej pozor s kým mluvíš!" Řekla jsem a odešla za klukama.  Ale to jsem nevěděla že nejspíš neumí plavat..  Takže do bazénu naskákali všichni.  "To se ti povedlo" Drkl mi do remene Radek.  Se všema jsem si plácla a šly jsme hned na tobogány.
Po 5 hodinách jedení a plavání.
"Tak jedeme domů?" Řekl Štěpán a já se na něj otočila. "Ještě chvíli prosím" Udělala jsem na něj psí oči "tak OK" Řekl a koukl na kluky, ty přikývli a šly jsme zpět do vody.  Byly jsme tam asi do půl noci. Jenže to jsme nevěděli že už je zavřeno a mi tam jsme sami..  "Kluci-" Nedořekla jsem to protože mi někdo zakryl pusu..  
Pohled Honzy
"Kde je Kiki?" Řekl jsem vyděšeně.  "Nevím před chvílí tu byla" Řekl Pavel. "Hele bojím se o ní...  Nejdeme ji hledat?" Řekl Štěpán a mi kývli.  "Tady není" Zakřičel Radek "tady taky ne" Zakřičel Pavel.  Něco jsem viděl ale nechtěl jsem to klukům říkat...  Půjdu se asi podívat..  No co?  Nemám co ztratit..  "Honzo!! Co tam u tebe?!" Řekl Štěpán.  Ale to jsem ignoroval a zalezl za roh aby mě neviděli.  Viděl jsem tu partu jak ji někam vláčí..  Šel jsem potichu za nimi. 

Budu vás napínat aby jste se na něco těšili.  Po dlouhé době je tu nějaká ta zápletka.  Příští kapitolu se dozvíte kdo ji unesl.  Díky za skoro 400 přečtení..  Jste úžasní..  Na to že ta knížka stojí za prd a myslela jsem si že už skončím ale ona má docela úspěch 😍 za to vám děkuji.  A mám novinu plánují další 2 knížky ale nevím kdy je zveřejním 😅 to jsem cela já 😂 nové nic tak u další kapitoli pá 😘😉

                          524 slov

Kdo vyhraje? (Opravovaní)Kde žijí příběhy. Začni objevovat