Sinem'in Kayboluşu

171 1 0
                                    

Annemin sesleri odamda yankılanıyordu.Mutfağa indim.Babam gazeteyi masaya bıraktı.Gazeteyi masadan alıp haberleri okumaya başladım.

Gazetedeki bir haberde en yakın arkadaşım Sinem'in kaybolduğu haberi vardı.Gazetede gözüm kalmıştı.

Grup arkadaşım Başak beni arıyordu.Gözlerimi gazeteden çevirip telefonu cevapladım.Başak şöyle  söyledi.Melis acil sahildeki kafede buluşalım.Ben ise tamam  baay diye cevap verdim.Odama çıkıp hazırlandım.Koşarak arabama doğru koştum.Arabayı hem sürüyor hemde ağlıyordum.

Kafeye geldim.Başak bir masada ağlıyordu.

Yanına gittim.haa-yır neden bizim arka-daşımız dedi başak.Onu bulacağız dedi Melis.Başak ağlamayı kesti.Cesaretliydik.Gazetede olay yerinin adresi vardı.Adresi not ettik.Olay yerine gittik.Polisler vardı.Bir yer ıp ıssızdı.Başak ile birbirimize bakıp ıssız olan yere gittik.Etrafta kimse yoktu.Korkmaya başladık.Melis yerde bir kolye buldu.Bu kolye Sinem'indi.Başak ile birlikte kolyeyi kanıtlar sandığına koyduk.İkimize bir mesaj gelmişti.Mesajda şöyle yazıyordu,boşuna kanıt aramayın ölüme gidiyorsunuz.S.Oradan uzaklaştık.Kanıtları ve mesajı polise gösterdik.Gelen numarayı araştırmaya başladılar.Evlerimizde koruma tuttular.Başak ve ailesi Sinem bulunana kadar Melislerde kalacaklardı.Başakgil eve yerleşti.Sabah okula gittik.Herkes ağlıyordu.Melis tuvalete gitti.Bir mesaj gelmişti.Ölüm mezarınız hazır olsun.İntikamım S.

Hemen tuvaletten çıkıp Başak ın yanına gittim.Başak a ise.Yardım edin diye bir mesaj gelmiş.Biri bizimle oynuyordu.Polisler evimizin içinde ve her odada  2 tane polis vardı.Başak ve ben aynı odada kalıyorduk.Odada konuşurken Başak pijamaların yerini değiştirirken dolapta bir mektup buldu.Mektubu polise verdi.Polis Melis ve Başak'a mektubu okudu.Yakınızdayım.Polisler bile sizi koruyamaz.S.Bir not daha işte dedi Melis.Bu adamı hemen hapise atsalarda Sinem bize kalsa dedi Başak.Çok özledim onu.Kapı çaldı.Melis ve Başak kapıya doğru gitti.Arkalarında polis vardı.Kapıyı açınca kimse çıkmadı

Gizemli HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin