hye koranggg..okeyhh this chap author publishhed sempena wish kawan author..so memandangkan author pun rasa nak published for chap terakhir cause author akan hiatus or slow update..kena balik hostell rinii...fuhh..
+++++++++++++++++++++++++++++++++AUTHOR'S
SKIP"Mana lah hadiah tu eh..Baejin kata kat sini??.."monolog Haena..cari punya cari..dalam tandas..stor...bawah katil..dan pelbagai lagi tempat yg tak pernah org terfikir untuk letak hadiah..hebat bebenor otak Haena ni terfikir ye..jom tepuk sekali..
Cari punya cari..rupa rupanya..hadiah tu ade atas katil Baejin..KORANG RASE..TAK MENGAMUK AKAK HAENA TU..."AKU CARI PUNYE CARI..KAT SINI RUPANYAAA..ALAH TAMBI EDHDXJSHBD NYE LAAAAAAAA..HALEEH HALLEEEHH.."setelah setahun eh silap sejam Haena meroyan.."Eh kotak apa ni??..nak buka ke tak..buka tak bula tak..if aku buka nanti mampuih la aku..tapi kalau tak buka..aku tak tahu apa ade kat dalam???.."monolog dia lagi..k saje nak remind balik komsas yg bab monolog monolog ni..
Haena's
Sebab perasaan ingin tahu dlm diri aku membuak buak aku pun buka ajerr la kotak tu..dah tak pikiaq pasal ugutan Bae dlm kepala hotak ni..
Eh ade sticky note ah weyhhhhh.."Baejin aku baca eh..jgn marah auu.."kata ku yg sempat tengok ke arah siling bilik Baejin..nak cari cctv..jadi ia nya tak dikira salah la kann..aku dah habaq awal awall..bijak takk aku??
A:bijakkk gilee ko kakkk..tak tahu nak tepuk ke gelak ke nangess..sian aku tgk kauu..
H:Ko nak sian aku??sampaii hati kauu..kau igt aku ni lembu ayam kambing ikan nak sian sian ni..aku un nak hidup gakk..
A:Pahal dowhh ko..KESIANN LA KAMBENGGG...kalau kau nak aku sian kau pun bolehh..MUAHAHAHAHAHA..😏
H:Erkk..sabar author sabar..
Backk to theee storryyyy yallss😁
________________________________
Dear Baehae ku yg huduhh cam katak..kk jkjk..Aku tahu kau akan buka jugak kotak niii..weell kita kan kembar..dah masak cili api dah ngan perangai kau yg menngalahkan shitoonn ni ha..k btw ni dress untukk kau..kau pakai malam ni auu..pakai jgn tak pakaii..aku rasa muatt kott ngan kau..but sorry kalau tak cantekkk..byee
Muahh muahh muahh muahh I am me..k❤❤❤
Your twinsss,
BAEEEEEEJIN ❤________________________________
"SIYESSS AH..NI BAE AKU LE NIII?!!..TERHARU NYEE HAA.."kata ku lalu membuka kotak tu..terdapat dress peach n pink by SEPHORA D' BOUTIQUE paras buku lali dan kasut highheels warna pink n peach jugakk..siap ada blink blinkk lagi ..
#kauhado?
#NanasayangBaejin
#cantikgilaaasiottt"Tak habis lagi ke tilik baju tu..baju dah cantik kau je tak..muka cam katak puru..."sapa satu suara..suara sapa tuuu...weyhh aku takut dah ni..aku je yg ade kat tingkatt ni..nak kata Baejin dia memang mustahilll...tengok ke tak.."Kau dah kenapa berpeluh cam jumpa hantu jeee..ni aku la woi..J.E.O.N. J.U.N.G.K.O.O.K. bukan H.A.N.T.U....."kata Jungkook sepatah sepatah..HINGAT ALU DAK DAK TADIKA KE??DAK DAK TADIKA PUNN TAKYAH CAKAP SEPATAH SEPATAH CAM TUU..desis ku dlm hati..kang ckp kang tak pasal nyawa aku tamat ngan pesakit yg boleh tahan psiko ni ha..
Layan akuu.."Aku tahu laa vangannn..ha ko pehal naik sini..kan aku dah kata jgn naik tingkat 3.."balas ku sedas..sedas cukup laa..nanti aku tembak berdas das guna picagariii..hehehehe..
"Aku nak cari kau..ketuk pintu bilik bawah ko takde..aku tanya la appa kau..dia kata ade kat tingkat ni...nak call aku takde number fon kau..tu yg aku naik tu..not my fault.."terang Jungkoom selamba..ooo..haah lerr..pabo Haena pabo.."Ha dah tu habaq la hajat tu..ppalli².."arah ku..takkan nak duk camni sampai tua ye dok.."Aku nak kata yg aku akan ikut kauu..bukan sbb kau..sbb aku nak jumpa si Simen tu....butt aku takde baju grand weyhh.."balas Jungkook semakin lama semakin perlahan suara dia..."Thankss ah weyhh..pasal pakaian hang takyah risauu..tuxedo abg aku ade..kau dgn dia sama tinggi jerr..kau turun ah dulu..nanti aku bagikan..dah shuh shuhh.."putus ku.."Hingat aku hingin ke nak duk kat sini lama²..dah ah kau..acah jer.."kata Jungkook sebelum keluar dari bilik Baejin..hamboi hamboi..jgn kejut harimau yg sedang tidurr..masuk jalan mati susah untuk hidupp..nanti kena tangkap dgn polis evo..POLIS EVO..Di jalan raya..eh eh..terlajakk lakk..SKIPP..
JUNGKOOK'S..Haduhhh..mana la si Banana nii..."Kook gwechanayo?..."tegur someone..aku berpaling ke arah tangga dan ternampak Haena yg menuruni tangga..dia nampak..cantikk..dgn dress peach labuh..rambut sanggul..perfect.."WOI..."tutur Haena aceyhh tutur siott.."Kau pehal..weyh nak tanya.."minta ku baik baik..kang minta cara kasar aku yg kena dgn minah ni.."Tanya pe ??.."dibalas balik soalan aku..soalan di balas soalan.."Yeoja memang lama bersiap eh??..."tanya ku lebih ke arah perli.."Kau rase..??"tanya Haena.."Lambat gilaa..padahal baju yg pakai bukan cantik pun.."balas ku lebih kepada nak perli Haena..
"Dah tahu tanya jugak..and FYI baju ni..kembar aku yg hadiahkan..kau takde hak nak kutuk..."kata nya selamba badak nak berendamm dlm lumpurr..
Skip..
No one pov..Selepas bertegur sapa dengan si Simen tu..Haena pun membuat keputusan untuk makan dan pulang..tapi....
"WOI HAENA-SHII.."
"Ape kau nak??.eh jap kau mabuk ni weyhh.."
"Mana ada..dah aku nak pandu "
"YAH JEON JUNG KOOK !! "
TBCCC..
ABAIKAN TYPOO YE..VOTE N COMMENT JGN DILUPAKANN..DENGAN RASMI NYA BAHAWA AUTHOR AKAN HIATUSS SBB DAH MASUK HOSTEL..BERAT HATI NI ...HUWAAA
AND HERE...SPECIAL
TAGGGIEEEE..
YOU ARE READING
Please Treat Me Well
FanfictionAku??Jadi personal doctor kepada seorang pesakit yang psiko???!?!WHUT?!!!..Ingat aku ni kerja kat tempat hospital mental ke apa duh..herghh Cover: Myself Start: 26/12/17 End: -/-/-