Civcivler

193 10 0
                                    

Babaannemle birlikte bütün ev halkı beni cok severdi .

Yemekler divanda yenilirdi . Ve dedemin minderine oturabilen tek şanslı kişi bendim.

Ama babaannemlerin yatak odasına kimse giremezdi . Birkeresinde yanlışlıkla girmiştim. Babaannem sağa dedem ise sola dönmüş yatıyordu. Öylece onları seyre dalmıştım ta ki yengem bağırana kadar ;

"Kız çabuk çık ordan "

Nasıl utanmıştım anlatamam .

"Tamammm yengee yanlışlıkla girdim zaten "

diyip bir kaçışım var odadan..

Bütün ev halkının alay konusu olmuştum .

Berkle civcivlerin yanına gitmiştik bir keresindede . Berk hayvan sevgimi bana karşı kullanmıştı . Ben onunla futbol oynarsam o da bana civciv yakalayacaktı anlaşmıştık .

Fakat biz huysuz tavugu hesaba katmamıştık . Planımız Berk'in aptallığına kurban olmuştu . Iki tavugumuz ve ikisininde alti civcivi vardı. yalnız tavuklardan biri epeyce sinirli ve huysuzdu . Uysal olanınkilerden alıcaktık hesapta .

" Bana bırak sen anlamazsın . "

Dediğinde Berk ona bırakmamalıydım . huysuzunkini almıştı yanlışlıkla aptal kafa .

Tavuk yavrularını saymaya başlamıştı . Tabi biz daha olayın farkında degildik . Civciv Berk'in elindeydi . Huysuz bizi gözüne kestirince. Berk olayı farkına vardı .

" Mevhibe koş yanlış civciv "

çığlık ata ata bir koşturuyoruz bahçede . yengemler oturmuş bizi izleyip keyif çekiyorlardı .resmen maraton koşmuştuk . Berk bana ben ona atıyordum civcivi . tavuk yakalarsa çok fena kakacaktı bizi .

"imdaaaaaat anneeeeee huysuz çığrından çıktı , yaaaaa yengeeee oturmaaa yardım etseneeee "

bağıra bağıra sesim kısılmıştı . Yengem hala gülüyordu .

" kim dedi size alın diye . Yavru anadan ayrılır mı hiç ? ayıp ayıp "

Aklıma geldikçe düşünmeden ve bu soruyu kendime sormadan edemiyorum anne . Ben neden ayrılmıştım senden ? Bak civciv bile kopamıyorken annesinden .

şefkat yoksunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin