7.část- "You're mine now!"

1.6K 111 3
                                    

Měla jsem další směnu v klubu. Stála jsem za barem s úsměvem od ucha k uchu. Kupodivu jsem dneska byla dobře naladěná. Tak dobře, že mi nevadil ani opilej kluk, kterej se semnou- i přes to, že sotva mluvil-pokoušel flirtovat.

„Takže… Jak se jmenuješ?“ Zeptal se ten kluk. Jeho otázka doopravdy zněla asi takhle: „Takžěě jakš šse meňuješ?“

Musela jsem se pousmát jeho chabýmu pokusu vypadat co nejstřízlivěji. Už mu taky nejspíš došlo, že na mě jeho opilý já neudělalo dojem, tak si objednal jen nealko a zkoušel vystřízlivět. Nejhorší na tom bylo, že byl vlastně docela roztomilej. Teda myslim si, že by mohl být, za střízliva.

„Můžeš hádat. Máš 3 pokusy.“ Řekla jsem se smíchem. „Ale varuju tě! Jestli budeš hádat špatně, proměním se v žábu“ Dodala jsem.

 Tohle mě bavilo!

„Tak bych tě políbil a proměnila by ses znovu v krásnou princeznu“ Taky se smál. Můžu říct, že se mi zdál čím dál víc střízlivější a roztomilejší. Byl to typickej Nice-boy. Výška asi 180 centimetrů, černý vlasy, modrý oči a vážně moc hezký úsměv.

„Tak pozor mladej. Dej si odchod máš dost“ Řekl James, můj šéf, když se z ničeho nic objevil u mě za barem. Nejspíš slyšel tu poznámku o tom, že by mě ten chlápek rád políbil.

„Už mu nenalejvám alkohol, má kolu.“ Bránila jsem toho kluka. James se na mě podíval, přistoupil ke mně a snažil se šeptat. „ Já mám ale za úkol ho vypakovat“

„Cože?“ zeptala jsem se nevěřícně. Co to sakra ten James povídá? Ten kluk se tvářil taky dost nevěřícně, protože nerozuměl ani slovu, co si my dva povídáme.

„Jak za úkol?“ A v tu ránu mi to došlo.

Justin!

„Je tady?“ zeptala jsem se Jamese. Nejspíš věděl, o kom mluvím, protože přikývl. V tu chvíli jsem vystřelila jako střela do VIP sektoru od kuď mě nejspíš Justin sledoval. Nevšímala jsem si zvědavých pohledů ani Jamese ani toho kluka.

Když jsem dorazila do VIP, hned jsem si ho všimla. Seděl u stolu s jeho kamarády a všichni byli obklopený fůrou holek.

Když jsem si stoupla k jeho stolu, hned si mě všiml.

Po té noci, co u mě přespal a co se mě pokusil políbit, jsme se neviděli. Jen jsme si vyměnili pár smsek, ale Justin ani nechtěl, aby jsme se sešli, což mě upřímně překvapilo. Že by jsem ho už začala nudit?

„Můžeš na minutku?“ zeptala jsem se nejsladším hlasem, jaký jsem v tu chvíli dokázala vyprodukovat.

Justin nejspíš věděl, o co jde, protože se pobaveně uculil a odlepil se od holky která flustrovaně vzdychla, že se nemá ke komu tisknout.

Když jsme byli v bezpečné vzdálenosti od všech lidí, hned jsem spustila: „Co to má znamenat?!“ Hrál překvapeného a pokoušel se o nevinný pohled. „Já? O čem to mluvíš?“  Někdo by tomu roztomilému výrazu odolal, Já ne „Nedělej nechápavýho! Víš moc dobře o čem mluvim!“

„Ten chlápek si na tebe dovoloval.“ Řekl Justin a znuděně se díval na svoje nehty.

„Cože? Vždyť se mě ani nedotkl, sotva chodil“ Skoro jsem křičela. „ A navíc- I kdyby si na mě dovoloval tak co je tobě do toho?“ dodala jsem.“

Justin nic neřekl. Jen se na mě díval a nevěděl co říct.

„HA!“ vykřikla jsem triumfálně.

Chtěla jsem odejít, ale když jsem stála Justinovi zády, chytil mě za paži a prudce si mě přitáhl obličejem k sobě.

„Tak aby bylo jasno: Jsi teď moje, takže si nepřeju, aby se kolem tebe motali jiný chlápci rozumíš?!“ zasyčel na mě Justin.

Jsem teď jeho? To se už vážně pomátl.

„Nepatřim nikomu!“ zasyčela jsem na něj zpátky a vytrhla jsem se z jeho pevného sevření.

Justin si upravil límec jeho košile a výsměšně zvolal: „Tvoje splátka zapomnělas?“

Zatracená splátka!

Nakvašeně jsem se na něj podívala a odkráčela jsem od něj pryč. Za sebou jsem slyšela jeho smích.

Když jsem se vrátila zpátky na bar, ten kluk už tam nebyl.

„Tys ho vážně vyhodil?“ zeptala jsem se nevěřícně Jamese.

„Problému s nim bych se radši vyhnul“ Myslel Justina.

„Ale něco ti tu nechal“ řekl, zatímco utíral utěrkou skleničku.

Podívala jsem se kam ukazoval a viděla jsem na baru položený papírek.

Na papírku stálo:

Moje jméno je Zach jestli by tě to zajímalo XO

A pod vzkazem stálo jeho číslo.

Vím, že jsem teď dlouho nepřidala, ale znáte to. Je skoro konec roku a já se snažím co nejvíc vylepšit moje známky, které by mohly být lepší. Že já si místo zdrávky nevybrala nějakej ten učňák! 

Doufám, že se vám část bude líbit a prosim alespoň (budu ráda za víc) 2 komenty. To není zas tak moc ne?

Save me ×Justin Bieber FF×Kde žijí příběhy. Začni objevovat