~22~

3.2K 238 78
                                    

"Tanrım noona! Sen bizden de iyisin!"

"Tabi öyleyim!"

"Üzerine benzin yerine su döktüğünü nereden bilirdik-"

"-Ve çakmağı üstüne attığında söneceğini?" Diye namjoon'un cümlesini devam ettirdi Yoongi. Sonra kolunu omuzuma attı.

Sanki oğluyla gurur duyan bir baba gibi havalı hareketler sergilemeye çalışıyordu.

Bu hali beni güldürmüştü.

"Tanrım hayatımda gördüğüm en güzel psikolojik baskıydı!" Diye taehyung'un omzuna kolunu attı Jungkook.

"Hayatında kaç tane psikolojik baskı gördün sanki!" Deyip göz devirdi Jimin.

"Senden daha çok gördüğüm kesin-"

"İlk ben doğdum benden daha çok görmüş olamazsın."

"Hyung! Cidden şuna bir şey de!" Deyip Jin'e Jimin'i ispikledi Jungkook.

Yoongi sırıtırken, J-Hope'un sorusu üzerine hepimiz ona döndük.

"Yeni Yıl geldi! Bu yıl kutlasak olmaz mı?"

Bildiğim kadarıyla yani 2 yıldır Yoongi'ler yıl başı kutlamıyordu. Sonuçta 2 yıldır onunla kalıyordum kutlasalar görebilirdim ama hiç denk gelmemiştim.

"Belki bu yıl kutlarız." Dedi Yoongi. Herkes birbiriyle bir şeyler konuşurken omuzuma elini atmış olan Yoongi'ye baktım.

"Önceden kutlamazdın bu yılı diğerlerinden ayıran şey Ne?"

"Bu yıl hayatımda sen varsın." Dediği şeyle yüzüme kocaman bir gülümseme yayıldı.

"Önceki yıllar Tanrı'dan bir şey bir şey dilemeyeceğim için kutlamazdım. Şimdi seni benden asla almamasını dileyeceğim Kyung-Rim..."

***
30 Aralık~

Kyung Rim~

Birkaç gündür kimsenin bizimle uğraşmaması sonucu kafamızı toplamıştık. Yani umarım toplamışızdır.

Bugün yılbaşı yüzünden güya erken kalkmıştık ama geri yatmıştık. Bu yüzden etrafı süslemek için hızlı hareket etmeye çalışıyorduk ama buna engel olanlar vardı.

Jungkook, Kim ben her şeyi dogru bilirim Taehyung, Mükemmelliyetçi Namjoon ve HOSEOK.

Jungkook süslerle beraber bir o yana bir bu yana doğru koşuyordu. Taehyung daha önce hiç görmediğim tuhaf bir süs almıştı ve onu yapmaya çalışıyordu.

Hepimize ben bunu biliyorum. Desede hepimiz bilmediğini biliyorduk. Hoseok tüm süsleri kendi üzerine asarken, Namjoon her şeye dahil oluyordu. "O arada güzel durmuyor, azıcık sağa, olmadı sola."

Jin oppa yemekleri masaya dizerken kafamı Young-Ra'ya çevirdim.

"Young-Ra! SENİ APTAL AŞIK! JUNGKOOK'U KESMEYİ BIRAK VE YARDIM ET!"

Kafasını iki yana sallayıp "Omo! Unni sadece-"

"Evet evet kesin öyledir şimdi yardım et." Deyip elimle "git." İşareti yaptım.

Young-Ra,Hoseok'tan süsleri alamaya çalışırken Yoongi'ye seslendim.

"Tamam Yoongi, merdiveni artık  tutmana gerek yok." Hiçbir ses gelemeyince bizimkiler kıkırdamaya başladı.

Tanrı aşkına Yoongi! Merdiven tutarkende mi?

"Ne? Ne? 2018'e girdik mi?"

"Evet Yoongi uyuyarak girdin." Dediğimde herkes gülmeye başlamıştı.

Life Swap//Min YOONGİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin