10.Bölüm

825 75 2
                                    

Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan MahmutKaraka5 ve ilk oy veren WarpowN e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar

Not:Başlık bulamadım gene :/  

------------------------------------------------------

"Herkes geldiğine göre kutlama yemeğinden önce; yüce tanrımız Hun'a şükranlarımızı sunuyoruz. Yüce tanrımız Hun, bize bu yıl ufak bir sorunu uygun gördü.

Kaderin icabı olan bu işte, tanrımızın emrettiğinin olmasından başka bir şansımız yok. Ancak yüce tanrımız Hun'un, bize bir daha böyle bir şeyi göstermemesini diliyorum.

Yüce tanrımız Hun'a şükür ki; bugün ki o tatsız olayı kazasız belasız atlattık. Bir daha böyle bir şey olmaması dileği ile yüce tanrımız Hun'a dua ederiz. "

Flan'ın konuşmasının ardından Lio hariç herkes, ellerinin avuç içi birbirine bakacak şekilde birleştirerek başlarını hafifçe eğerken gözlerini kapatarak beklemeye başladılar.

Birkaç saniye sonra herkes normal bir şekilde yemeklerini yemeye başladı. Lio da kalabalığa ayak uydurarak yemek yemeye başladı.

'Kaptan, anahtarın açtığı yeri buldum. Ne yapayım? "

Lio, zihninde duyduğu ses ile birlikte hafifçe sırıttıktan sonra sırıtışı bir kenara bırakarak yemeğini yemeye devam etti. O sırada da Ban' a planını zihninden iletiyordu.

'Herkes belli bir süre sonra gidecek, o zamana kadar bekleyeceğiz. Herkes gittiğin de ise o anahtar deliğinin oraya gideceğiz.

Bakalım ne gibi hazineler var, oldukça eğleneceğimizi umuyorum. Bu arada konuşamamak sıktı, bana Ay ışığı zambağı getir.

Ama deli bir adam gibi kılık değiştirerek gel ve bir şeyler yap işte bende seni durdurmaya çalışayım.

Gücümü kısıtlayacağım ki beni yerden yere vurman kolay olsun. Yine de sürekli gelmeye devam edeceğim, bana bir şekilde o bitkiyi ver, bilincimi kaybetme mi sağlayabilirsin.

Birkaç dakika sonra gel ve birkaç sorun yarat; ama kimseye ciddi zarar verme yada öldürme. Onun dışında birkaç ufak kesik ve kırık kemikten bir şey olmaz.

Kısaca aşırıya kaçmadığın müddetçe eğlenmeye bak. '

Lio' nun konuşmasının bitmesi ile birlikte Ban, hafifçe kıkırdadıktan sonra ortam sessizliğe büründüğünde; Lio, hiç birşey olmamışçasına yemeğine devam etti.

Birkaç dakika boyunca herkes olaysız bir şekilde yemek yemeye devam etmişti. Yemeğini hızla bitiren küçük çocuklar, hızla masalardan kalkıp etrafta koşturmaya başlamıştı.

Etraf çocuklar tarafından atılan sevinç ve şen şatrak sesler sebebi ile gürültülü bir ortama dönüşmüşken ;

"AAAAAAHHHHH"

Kalabalığın içinden gelen çığlık sesi ile birlikte baştan Lio ve Flan olmak üzere yanlarında silah bulunan herkes silahlarını ellerine alarak beklemeye başlamıştı.

"Güzel tırpanmış. "

Flan göz ucu ile Lio'ya bakarak ortamın stresini azaltmak için bu cümleleri söylediğin de Lio, sadece başını onaylar manada salladı.

Birkaç saniye sonra yaklaşan tok ayak sesleri ile silahlarını sıkıca tutarken bakışlarını önlerine alan ikili, masaların ortasında ki boş alanda ki kırmızı cübbeli kişi ile birlikte silahlarını daha sıkı tutmaya başladı.

LOGİO 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin