Și ți vreau tot binele din lume și tot ceea ce simt ca trebuie sa fac este sa te fac pe tine sa simți fericirea.Scopul meu în viața este sa te fac pe tine fericit chiar dacă știu ca ăsta implica și îndepărtarea mea de tine. Eu sunt dispusa sa plec dacă pe tine asta te face fericit. Și știu ca o sa doară, dar iti vreau bine, bine de tot.si îmi va fi dor de ochii tai...Îmi e dor și acum, de tine mi e dor de când te cunosc. Nu voi înțelege niciodată de ce?Cum ai putut? Cum ai avut curajul? Și în final de ce ai renunțat? Încerc de zile bune sa îmi găsesc singura niște răspunsuri la aceste întrebări.Prima este "de ce?" Și probabil ca de curiozitate și din dorința intensa de a i face bine unei persoane ca mine, din dorința de a găsii fericirea pe care tu ai dat seama ca nu o voi reflecta niciodată și nu ai sa o găsești lângă mine.
2 Cum ai putut? Cum ai putut? Cum ai găsit atâta curaj sa intrii în cușca leului pentru a l mângâia? Ca mai apoi sa ți dai seama ca tu nu poți trăii așa. Ideea concepută de mine a fost ca din adrenalina, adică ăsta ți a dat impuls sa te plimbi prin jurul cuștii și mare mi a fost mirarea când am văzut ca nu te ai temut și un gram de speranță a apărut în inima mea goala.Inima mea , ea e distrusa, ea încearcă sa facă fata impulsului de a te cauta, ea plânge și își șterge lacrimile precum un mic copil căruia îi e dor de mama lui, cum mie îmi e dor de tine .Eu nu credeam vreodată ca se va termina, mai ales într o astfel de maniera, de fapt eu nu credeam ca se va termina vreodată și acum regret.
3 Cum ai avut curajul? Mereu am fost impresionata De faptul ca tu ai avut curaj sa stai și Cum de nu ai fugit la fel Cum au făcut restul? Adică Cum sa ramai lângă cineva ca mine? Mereu pentru tine era o provocare, în fiecare zi și la un moment dat am văzut ca tu o făceai din mila, așa ca mi am dat seama ca deși voi rămâne cu sufletul pustiu și cu inima goala, eu te as lasă să pleci și sa fi fericit , pentru ca iti vreau tot binele din lume..La fel Cum și tu mi l ai vrut mie atunci când ne am cunoscut și atunci când în ciuda a ceea ce sunt tu ai rămas lângă mine. Încă nu mi vine sa cred ca tu ai fost al meu și ca de acum înainte va trebui sa mă împrietenesc cu negura singurătății.
4 De ce ai renunțat? Am înțeles pe parcurs ca nimic nu durează o eternitate, cum de altfel nu a durat prea mult nici iubirea ta.Stiam ca o sa pleci și eram convinsa ca voi avea sa sfârșesc tot singura.Am luat o hotărâre pe care nu o voi schimba niciodată, pana la urma ție sa ți fie bine, eu rezist. Sau cel puțin voi încerca, nu știu Cum voi învață să trăiesc în durere dar probabil .cumva, cândva, în viitorul îndepărtat , voi înțelege ca suferința a avut rostul ei și ca de a lungul anilor ce ar trece peste mine voi adormi printre rânduri de râuri fierbinți de lacrimi amare care mi ar usca pe parcurs ochii și vederea mi ar pieri pe zi ce trece. Ai renunțat. Tu chiar ai ales sa pleci și ăsta mă doare tare.
CITEȘTI
Îți Vreau Tot Binele din Lume
RomanceÎmi pare atât de rău, mă doare așa de tare, mi e așa de dor de tine. Nu te voi uita niciodată. Îmi va fi dor de ochii tai, care acum se închid pentru eternitate, și pe care îi iubesc așa de mult. Pentru prima data când am văzut ca lacrimi de durere...