Krótkie głosowanie

444 24 31
                                    

Ah, wiem, zabijecie mnie za ten brak rozdziałów ale być może dziś lub jutro coś się pojawi. :3 Przechodząc do sedna naszego spotkania, mam pewne pomysły między którymi trudno mi wybrać. Otóż.
  Mam w planach dwa opowiadania, między którymi trudno mi wybrać, jestem osobą która szybko zmienia fabułę i tworzy coś innego dlatego zapytam się która z opowieści wyda wam się ciekawsza i oczywiście warta uwagi. ;D
  
    Pewnego razu X spotyka na swojej drodze nowego ucznia Akademii, nie jest on jednak zwyczajnym uczniem. Po pewnym czasie X dowiaduje się o mrocznej stronie swojego znajomego, który gdy zauważa że X zna prawdę postanawia go porwać i trzymać w niewoli jednocześnie używając go jako narzędzie do wykonania okropnych niehumanitarnych rzeczy względem innych osób.
(Wiem że nie jest zachęcające, nie mogę zdradzić fabuły bo nie było by zaskoczeń, podpowiem że jest to opowiadanie podobne do Niewolnika Demona ;) )

  X jest szczęśliwym chłopakiem którego życie jest usłane różami. Pewnego razu zakochuje się w o wiele starszym od siebie mężczyznie który jednak nie jest księciem z bajki. Manipuluje nim, aby osiągnąć własne cele przy okazji niszcząc życie nastolatka gdy ten odmawia współpracy.
( Takie opowiadanie, które byłoby znaczenie krótsze od poprzedniego które zaproponowałam no i też nieco, monotonne, bez niespodzianek)

To jak? Wybierajcie 1 lub 2.
Czekam i do zobaczenia, bayooo~

Potomkowie Ciemności /yaoi/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz