*POV Natsuki*
Cand credeam ca lucrurile nu pot fi mai ciudate decat profesorul meu gay, am aflat si ca eu si el am fost selectati la nu stiu ce cacat de concurs, sa locuim ... CICA....IMPREUNA.... 3 luni.De unde dracu le-o fi venit chestia asta?!
Daca stau sa ma gandesc, o fost niste zvonuri cum ca un elev s-o luat in gura cu profesorul ca nu si-a facut temele pe motiv ca el are si alte probleme mult mai mari decat facutul temelor, iar profesoru a turbat...
EFECTIV AVEA SPUME LA MUIET!
Dupa chestia asta.. directorul nostru inhalator de cocaina, Asano Gakuho (mwahahaha), a hotarat sa facem un concurs pentru ca un elev si un profesor sa stea impreuna sub pretextul intelegerii problemele unuia altuia.
Eu am picat cu profu meu sexy, curu meu virgin il asteapta.
In momentu de fata is in fata casei profului de literatura... ba si pot sa zic... e bogat! Ce plm de 20 de cm.. ca a lui e de 35 din cate am vazut prin pantaloni.
Bat la usa si pot sa jur ca mi se deschide Raiul in fata. Era in boxerii! Cu monstrul ala sculat si aproape sfasiind materialul.
-Tu erai pisicuto? intreaba zambindu-mi sarmant.
Murmui ceva si simt ceva umed la nas. Aveam un nosebleed incredibil din cauza lui.
-La dracu.... spune cand vede ca nu se opreste.
Ma trage in casa cu tot cu bagaje, inchide usa si ma invita in graba sa ma intind pe canpea in sufragerie, de parca eram un vampir de moda vehe.
Ma intind si il vad ca vine cu o batista alba. O pune la nasul meu si strange usor.
-Aseaza-te langa mine. ii spun dintr-o data
-De ce? intreaba confuz.
-Aseaza-te! spun mai tare ca un plod razgaiat si zghiuit.
Se aseaza langa mine si ma fortez putin pana imi pun capu in poala lui.
Dupa cateva minute sangerarea se opreste, Daisuke se ridica, merge undeva cu batista si dupa revine cu ea imnuiata in apa cald ca sa-mi stearga idiotenia de sange uscat la nas.
-Cartea asta devine plictisitoare... spun vizibil plictisit de cartea pustoaicei fujoshi, s-o facem interesanta.
Spunand astea ma intorc pe burta, si ma aseaz frumos astfel incat sa stau cu botu in dreptul boxerilor profesorului meu de literatura.
-Da-i bice! spune si se relaxeaza.
Analizez putin umflatura enorma si ii dau boxeri jos doar pentru a descoperi un monstru in adevarul sens al cuvantului.
Uitandu-ma la ea, stand asa dreapta si preominenta si impunatoare, chiar mi-a stranit curiozitatea.
Incep sa ling capu decoltat, probabil de la erectia atat de mare, in acest timp uitandu-ma la Daisuke care se uitat cu o atata superioritate la mine incat m-a excitat si putin putin mai aveam sa devin masochist si sa-l implor sa ma sparga, nu stiam ca pot fi atat de disperat.Vazand ca stau si ma uit la el, actioneaza el si face o miscare cat sa-mi bage un sfert din monstrul ala in gura.
Cand dau s-o sug, pe usa intra o femeie tanara, cu par blonf ondulat si ochii albastri.
Presupun c-am fost prins cu p**a-n gura.
Privirea ii se atinteste pe mine.
-Ce ii faci dragului meu Daisuke?! tipa din gura ei de ciocanitoare cat s-o auda tot cartieru, iar japoneza ei era ciudata..o straina. Iar cacatu asta de carte ii scris in romana.
-Blowjob, doamna. raspund politicos. Ca na tre sa raspunzi cand esti intrebat.
-DA-I DRUMUL CHIAR ACUM! zbiara ca nebuna si ma da jos de pe profesor, incepand sa-l dezmierde pe Daisuke al ei, asa cum a zis ea.
-Fa Irina.... ce cauti tu in cartea asta? intreaba el vizibil deranjat.
-Am contract si pentru a doua carte, dar lasand asta la oparte... CINE E EL?! intreaba revenind la zgaita de mai devreme.
-El e elevul meu, Natsuki. spune plictisit.
-Pedofil ai ajuns?! intreaba socata.
-Da fa! Vreau sa-l fut pana-i fac fisuri anale si pana ajung eu la puscarie pentru viol si dupa ce ies, tot o sa-l fut de da in hemoragie, il fut pana-l fac masochist! spune acesta rabufnind intr-o criza pe care nu credeam c-o s-o vad la un profesor.
-Deja simt furnicaturi! ma trezesc zicand excitat imaginandu-mi monstrul ala numai al meu.
Imi dau doua palme si imi scutur bine capul.
-Codita mea cere mancare. spun, ma ridic si merg spre bucatarie mangaindu-mi coada, fara sa mai aud ce avea de spus privighetoarea aia blonda.
Ma duc spre frigider, il deschid si instant imi sare iaurtul scump cu fructe de padure, nu se va supara. Iau iaurtul, o lingurita, revin in sufragerie, ma asez turceste pe covor si incep sa mananc privind scandalul celor doi.
- NU E DESTUL CA M-AI LASAT SINGURA PENTRU AMARATUL TAU DE SERVICIU DE PROFESOR PEDOFIL DE LITERATURA, TE MAI FUTI SI CU PLOZI IPOCRITI SI FARA VIITOR?! tipa aia care cred c-o cheama Irina.
-Gura mica tarfa ordinara. Normal ca te las... orice barbat si-ar lasa sotia daca vede ca ea se fute cu tot orasu! Inclusiv cu functionari, aia de la secretariat si primar! Si ma fut cu cine vreau, daca vreau sa fut copchii, bine, daca vreau sa fut animale si mai bine, nu ma reclama nimeni, daca vreau sa fut cadavre, perfect, nu-s un pericol pentru oamenii vii. spune profu cu-n aer atat de non-salant si lejer incat parca si-ar bate joc de conversatia cu femeia asta.
Ma abtin cu greu sa nu rad, dar cu greu. Efectiv e cel mai bun profesor pe care l-am avut vreodata.
______
Si......
Am pus si aici next.
Dati-va cu parerea.
CITEȘTI
Come on, little neko! (Boyxboy)
Diversos-"Vino aici micuta mea pisicuta!" -"N-Nu vreau!" -"Huh? Vorbesti in fata stapanului tau?" -"N-nu... dar...." -" Ce?" -"Ma iubesti? Sau ma folosesti ca pe o placere?"