Влюбването и Разбитото сърце

13 1 0
                                    

Любовта е хубаво и приятно нещо, когато се влюбиш в някой/я, но и с това идват и гадното чуство-това е работото сърце. Всеки е щастлив когато се влюби в някой/я. Ще говоря и в женски и в мъжки род, защото така ми е по-удобно. Когато се влюбих бях на 7-то небе. Приятно ми беше, но разбрах, че момичето, което харесвам не ме харесва. Разбирасе това боли за всеки, който го испита. Нормално е. Все пак ти си го харесал или харесала много. Ти си видял/ла нещо, което няма в другите момчета-момичета. След влюбването идва и предлагането да стават гаджета. Всеки се надява да се получат нещата, но много хора остават разочаровани. Страшно много боли. Лично аз се чуствам сякаш сърцето ми ще се пръсне. В тихата стая се чуваше как сърцето ми тупти лудо. Разбирасе после рязко заболява когато чуете смотаният отговор "Миии...незнам....харесвам те само като приятел...не искам". Лично аз като го чуя ми идва да се самоубия. Много е гадно. Ето и най-важното нещо: винаги трябва да сте щастливи. Независимо дали тя/той не е приел. Не спирайте да мечтаете. В това съчинение ще се опитам да ви успокоя по някакъв начин. Не съм добър в любовта. Мен са ме наранявали по много начини и поне знам как да се оправите, когато ви разбият сърцето. Когато тя/той ви зареже или не ви приеме и ви разбие сърцето, знайте, че щом този човек не е с вас, значи не е за вас. Съдбата знае кй ще е до вас. И не се сдухвайте за такива неща. Когато сте влюбени в един-една вие искате да бъдете с него-нея, защото ти го обичаш или я обичаш. Ще намерите правилният човек. Доста хора ще ми кажат аз да си следвам съветите или др, но аз лично знам, че съм добър, за това искам да ви помогна, но през времето, което съм харесвал момичета те са ме отбягвали или са ми казвали:"Харесвам те само като приятел" или "Има много риба в морето" ама аз немога да се успокоя с тези думи. Разбирасе не може да сте насила с някой, но важното е да му кажете неща, с които да не го нараните. Разбира се, че няма такива, но има думи, с които по-малко ще го заболи. Аз когато изгубя надежда се преструвам, че не съм и така след време се оправям. До тук не казах нищо смислено, но евала на хората, които са прочели до тук. Аз незнам как да ви успокоявам, за това ми пишете в коментарите какъв ви е проблема и ще видя дали мога да ви помогна. Проблема може да бъде от сорта, че неможете да забравите някого, или че той не ви харесва и т.н.

Благодаря! Пишете!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 29, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Любовта и ЖивотаWhere stories live. Discover now