SeVENTEEN DAN TZUYU SELAMAT SMPAI KE RUMAH DAN MEREKA MSUK KE RUMAH MASING2.
TZUYU YANG SEDANG MENYIAPKAN KERJANYE DI RUANG TAMU. RUANG TAMU MENJADI SEMAK AKIBAT KERTAS KERJA TZUYU YANG BERTABURAN.TZUYU SEDANG LEKA MEMBUAT KERJA DAN DIKEJUTKAN OLEH LOCENG PINTU RUMAH NYE.DIN DONG DIN DONG.
"TUNGGU KEJAP"JERIT TZUYU DAN MELANGKAH KE ARAH PINTU RUMAH NYE. SEVENTEEN TERKEJUT MELIHAT TZUYU YANG BERPAKAIAN SINGLET PUTIH DAN SELUAR PENDEK PARAS PEHA BERSERTA CERMIN MATA. PAKAIAN TZUYU MAMPU MEMBUATAKN 13 LELAKI ITU CAIR."ADE APA YE"KATA2 TZUYU MEMBUATKAN LAMUNAN MEREKA TERHENTI."TZUYU SORRY KALAU GANGGU ,TPI KITAORANG NK TUMPANG BERMALAM BOLEH TAK?"UJAR S.COUPS SELAKU LETUA LELAKI ITU."BOLEH TPI WAE"SOAL TZUYU DAN MENJEMPUT MEREKA MASUK KEDALAM."RUMAH KITORANG TAK ADE ELEKTRIK LAH"JWB JEONGHAN
TZUYU YANG MENDENGAR KATA2 JEONGHAN BERFIKIR DAN DINO MEMELUKNYE UNTUK MERAYU"NOONA BOLEH LAH , KITAORANG DH TELEFON TUAN RUMAH DIA KATA ESOK DIA DATANG"RAYU DINO.
TZUYU TAK MAMPU UNTUK BERTAHAN DENGAN DINO DAN AKHIRNYA MENGIZINKAN MEREKA BERMALAM DENGAN NYE.
"KORANG NK TIDO SAMA ATAU ASING2"SOAL TZUYU."TAKPE LAH KITAORANG TIDUR SAMA"KATA S.COUPS."KALAU MCM TU KORANG SEMUA TIDO DEKAT RUANG TAMU"BLS TZUYU LALU DUDUK DI TEMPAT NYE SEMULA UNTUK MENYAMBUNG PERKARA YANG DILAKUKAN NYE TADI..MANAKALA AHLI SEVENTEEN YANG LAIN BERLARI KE ARAH TV BESAR DAN LEBAR MILIK TZUYU ITU UNTUK BEREBUT.DH MCM RUMAH SENDIRI SAH TAK TAHU MALU TERMASUK LEADER DIA YANG BEREBUT SEKALI
SEMASA TZUYU SEDANG TEKUN MEMBUAT KERJA .....DINO DATANG KE TZUYU SMBIL MEMBAWA WOOZI. DINO TIDAK BERCAKAP DENGAN TZUYU TETAPI DIA ASYIK MENGACAU KERTAS KERJA TZUYU SEHINGGAKAN GUNUNG BERAPI ITU SUDAH MELETUS..
"YAH!!DINO NK APA NI!!"SOAL TZUYU DAN MEMBUKA CERMIN MATA NYE. HAAH AMBIK KO KAN DH KENE MRH. PNTNG DIA NO1 SIAPA KACAU DIA BUAT KERJA OFFICE DIA ..ADIK DIA PUN TAK BERANI NK KACAU DIA YANG BERNAMA CHOU YUTZU A.K.A CEO DISYARIKAT YANG KE-6 DI CANADA DAN BERUMUR 12 TAHUN.
DINO TAK MENJAWAB HANYA MEMANDANG TZUYU DAN MATA DIA SUDAH BERAIR YANG BERTANDAKAN HUJAN AKAN MENCURAH KE BUMI. CEHHHH.
AHLI SEVENTEEN YANG TERKJUT KERANA DINO SUDAH BERAIR DAN DIA HANYA SENYAP TAKUT HENDAK MEMBUKA MULUT DAN BERLARI KE ARAH KOLAM.
AKHIRNYE TZUYU PON TERPAKSA MEMUJUK SEPUPUNYE ITU. KALAU DINO MENANGIS TAK INGAT DUNIA HBIS SATU RUMAH TZUYU NI BNJIR DENGAN AIR MATA DINO. NSIB LAH DINO YE.
"DINO~~...MIAN SEBAB TERNAIK KAN SUARA"PUJUK TZUYU YANG KEPADA DINO YANG BERADA DI KOLAM RENANG SEBAB TERKJUT BERUK KENA MARAH.
DINO TAK MENJAWAB DAN MEMANDANG KE ARAH KOLAM ITU.
DINO POV.
DINO SAJA JE NK MAJOK DENGAN TZUYU NOONA SEBAB DIA TU ASYIK BUSY JE DAH LAH LAMA TAK JUMPA DENGAN DIA LAST JUMPA PON MASA UMUR 10 TAHUN.TU PON DIA TAK MAIN SNGAT DINO. ASYIK BUSY JE 24 JAM DH LAH BOSAN WALAUPON DPT BERJIRAN NGAN DIA TAPI TAK DPT MAIN SAMA.....NOONA2 PUJUK LAH KALAU BOLEH"MONOLOG KU.
TENTANG KU MENGELAMUN ...TETIBA ADE SESUATU MELINGKARI PINGGANGKU DAN KU BERPALING MELIHAT TZUYU YANG MENYEBAMKAN MUKA NYE KE BELAKANG BADAN KU DAN DAPAT KU DENGAR SUARA ESAKAN DARIPADA TZUYU SEPERTI MENANGIS... WHAT!! MENANGIS??
DAN AKHIR NYA KU MENGANGKAT WAJAH NYE YANG KINI SUDAH MEMERAH AKIBAT TANGISAN NYE ITU....
"KYEOPTA NOONA"KATA KU DAN TZUYU MASIH LAGI MENANGIS. ADOIIII KITE YANG NK MERAJUK....DIA PULA YANG MENANGIS.. KACAU LINE BETUL LAH NOONA KU SORANG NI..TERPAKSA LAIN KALI NK MAJOK...KEIAN TITET.
"KENAPA NOONA YANB NANGIS"SOAL KU DAN AKHIRNYE NOONA BERHENTI MENANGIS. SYUKUR....
"SEBAB DINO TAK DENGAR NOONA CKP LAH"KATA TZUYU DAN PELUK KU DENGAN LEBIH ERAT .
"NOONA INGATKAN DINO TAK NK KAWAN DENGAN NOONA LAGI SEBAB TERMARAH DINO"SMBUNG NYE LAGI DAN TERLINTAS IDEA NAKAL KU UNTUK MENGENAKAN SI NOONA KU INI.
"MEMANG PON DINO TAK NK KWAN DENGAN NOONA"BLS KU DAN AKHIRNYE MENANGIS BALIK TUAN PUTERI CHOU NI....ADOI. NOONA2 KACAU NK NANGIS...SIFAT GARANG TAPI HATI KERTAS CEPAT SNGAT NK MENANGIS😂😂😂😂😂
"YAH! JGN NANGIS LAGI...DINO KWN DENGAN NOONA , SEVENTEEN KWN DENGAN NOONA"KATA KU DAN AKHIRNYE KELUAR LAH MATAHARI ITU TERSENYUM. BUKAN MATAHARI BETUL2 OKAY DH MLM SO MATAHARI ITU BERMAKSUD SENYUMAN TZUYU YE.
"JINJJA"SOAL TZUYU SMBIL TERUJA"NAE"BLS KU DAN MEMANDANG SEVENTEEN YANG TERSENYUM ITU KECUALI MINGYU HYUNG. DH KENAPA DENGAN HYUNG AKU SORANG NI..JELES KE NK KATA JELES NI RAPAT DENGAN WONWOO HYUNG SMPAI DI KATA BERKEPIT 24 JAM KECUALI MSUK TANDAS JELAH.
TAK KAN ADE MSUK LAIN PULAK NI....... DAN AKHIRR NYE TZUYU PERGI MENINGGALKAN KU DENGAN BERLARI ANAK DAN DPAT KU LIHAT YANG HYUNG KU SEMUA MENGIKUTI NOONA KU ITU
END POV
MIAN KALAU TYPO VOTE AND KOMEN JGN MALU2 YE
YOU ARE READING
NAUGHTY NEIGHBOOR NEXT DOOR
RomanceSEVENTEEN YANG TINGGAL BERSEBELAHAN DENGAN RUMAH CHOU TZUYU.SETIAP HARI SEVENTEEN MENGGANGGU TZUYU DI SEKOLAH ATAU DI RUMAH.MAMPUKAH TZUYU UNTUK BERTAHAN DENGAN MEREKA DAN SEORANG AHLI SEVENTEEN SUDAH JATUH CINTA DENGAN TZUYU YANG KADANG2 CARING TU...