1.Bölüm
YENİ BAŞLANGIÇLAR
Gene bir pazartesi sabahı hergün aynı terane. Okul çok gerekli sanki . Zaten en acı olanda sırf babamın alacaklıları yüzünden zar zor alıştığım okulumdan ayrılmam . Sürekli kaçmak zorunda olduğumuz için babamdan nefret ediyorum . Herşeyden çok annemi hiç tanımamak koyuyor. Yataktan zar zor kalktıp okul için hazırladım. Okulun kapısına geldim. Inşallah okulda kimse bana bulaşmaz derken arkamdan bisikletli çocuk bana çarpmasıyla yere yapıştım. Çocukta düştüğü yerden kalkıp bana yardım etmek için elini uzattı. O an sinirden kuduruyordum . Çocugun elini iteleyip düştüğüm yerden kalktım ve çocuğa önüne
baksana !!" dedim ve okula girdim .
***
Sınıfıma girip sırama oturdum. Hala o çocuğu düşünüyordum . Adam akıllı düşününce yolun ortasında duranın ben olduğunu bu yüzden de kendi suçumu biliyordum . Ama ben çocuğu dinlemeden azarlamıştım.Onu tekrar görmeyecegim nasılsa diye düşünürken. Yanıma biri gelip oturdu . Bu oydu evet bu bana çarpan çocuktu . Içimden hadi bakalım aldın başına belayı dedim ama bunu dışımdan dediğimin farkına değildim . Çocuk dediğimi duyunca bana gülümsedi . Gülümsemesi o kadar içimi huzurla doldurdu ki anlatamam. Çocuk a adını sormayı unuttum . Ama nasıl sorayım diye düşünüyordum sonra çocuk bana "Adımı nasıl sormalısın diye düşünmekten vazgeç sadece sor işte dedi. Benim dilim tutulmuştu o..o n..nasıl düşündüğümü duydu ?
***
Bütün ders boyunca bunun nasıl mümkün olacağını düşündüm. o nasıl benim düşüncelerimi biliyor. Belkide tesadüftür . Bu gibi olaylar sadece dizi film ve animelerde olurdu . Saçmalık sanki ne düşünüyorsam . Öğle arasındayız ben favori yemeğimi güzelce yerken o gelip karşıma oturdu . Yemek boyunca hiç konuşmadık . Sonra sınıfa girdik ders fizik dersiydi . Ben pencereden dışarıyı izliyordum . Sonra o bana kağıttan bir not gönderdi .Başta notu okusam mı okumasam mı diye düşündüm ve sonra notu okumaya başladım...