Kapitola -3

31 4 0
                                    

Studený vítr cuchal psům srst. Listy a drobné větvičky padaly ze stromů a po sněhu zbylo jen pár bílých kopečků.
Mlha se otřásla a nervózně si olízla pysky.
Všichni psi si sedli do menšího kruhu a vyměňovali se překvapené a přísné pohledy. Mezi stromy se objevila hnědá mohutná siuleta.
To musí být alfa. Pomyslela si.
Velká fena prošla hrdě kolem hloučku psů a posadila se na kmen starého stromu.
,,Smečko" Zavrčela hlubokým hlasem.
,,Jak víte, Veveřice přivedla sebou tohle štěně."
Pohrdavě ohrnula pysky.
Mlha stáhla uši a podívala se po psech. Veveřice vypadala sebejistě a s pozvedlou hlavou čelila nepřátelským pohledům ostatních. Mlha otočila zrak na zlatavou fenu, která pobaveně blýskla očima.
Oni mě tu nechtějí. Co se mnou udělají? Vyženou...roztrhají?
Chtěla žalostně zavýt.
,,Už teď máme málo lovců a k tomu
ještě budem krmit tohle bojové štěně?" zaskřípala zlostně zubama.

Mlze přejel mráz po zádech a vystrašeně škubla hlavou.
,,A-ale alfo...máme málo lovců a hlídek, určitě se nám další pes bude hodit..." zamručela bíla fenka a bojácně sklonila před alfou hlavu.
,, Lajka má pravdu. Je to bojový pes a jak vím, bojový psi jsou silní a rychlí bojovníci." štěkl starý ušatý pes.
Mlha napjatě pozorovala alfu.
Alfa vypadala hrozivě a s nakrčeným čůmákem se podívala na Mlhu.
,,Dobrá Beto, pokud budou stížnosti, tak odtud zmizí." Štěkla a odešla do doupěte.
,,Jak se jmenuješ?" švihl klidně ocasem ušatý pes.
Mladá fenka pozvedla hlavu a zadívala se na Betu.
,, Mlha" štěkla pevným hlasem.

,, Mlho, odedneška se stáváš členem smečky. Ječmene, Lajko a Blacku budete jí učit jak se stát dobrým hlídkařem." kývl hlavou a zadíval se na Veveřici.
,,Bereš za ní veškerou zodpovědnost." Švihl ocasem a seskočil za Alfou.

Mlze spadl kámen ze srdce a rozběhla se k Veveřici a přátesky ji olíza uši.
Veveřice zavrtěla svým huňatým ocasem.
,,Jsem ráda že tu budeš moc zůstat." Zakňučela láskyplně.
,,Mlho!" zavyl chraptivý hlas.
Mlha se prudce otočila, až se suché listí rozletělo. Nastražila uši a všimla si trojice psů.
,,Nemáme na to celí den!" štěkla ostře podsaditá, hnědá lovecká fena.
Mlha vyplázla jazyk otočila se na Veveřici
,,Díky" zamručela a rozběhla se za trojici hlídkařů.

psí smečka - pohroma přicházíKde žijí příběhy. Začni objevovat