-Wow!Chiar nu ma asteptam.ii spune Cristi Dariei.
- Ca sa stii,ii plac foarte mult trandafirii,mai ales cei roșii!
-Frate,cred ca ai sanse la o relatie cu Emma!De fapt,nu cu Emma,ci cu Fata visurilor. spune Dutu bătândul pe Cristi pe spate.
Acestuia i-a apărut în coltul gurii un mic zâmbet.Era bucuros se spusele Dariei.
-Băieți,eu trebuie sa plec.Pun pariu ca acum Emma,explodează de nervi.rade Daria.
-Ok,pa Daria!ii spun aceștia la unison.
-Pa baieti!le spune Daria facandu-le cu mana si ieșind din apartament.
Daria intra in apartament,si-l intreaba pe Alex:
- Emma e in camera sa?
-Da,dar cred ca explodează de nervi.Si nu stiu de ce. ii spune acesta.
Daria pleaca imediat in camera Emmei.
- Emma?Ce ai pățit?o intreaba îngrijorată prietena sa.
-Nimic...neaga Emma.
-Spune-mi atunci,de ce erai nervoasă cand ai plecat de la băieți!Ti-a facut ceva Cristi?
-Da!Mi-a intrat in inima!spune aceasta suspinand.
-Și ce este rau in asta?o intreaba Daria confuza pe Emma.
- Ce e rau?E rau pentru ca nu-l suport!se rostește Emma la Daria.
-Atunci de ce ti-a intrat in inima?spune Daria așteptând un raspuns.
Emma sta mult pe gânduri,pana da un simplu,nu stiu. Atunci Daria-i spune:
-Iti spun eu de ce.Pentru ca il iubesti si tii la el chiar daca nu ti-ai dat seama!spune aceasta luand-o in brate pe Emma.
- Nu e adevarat!spune Emma repede si desprinzand îmbrățișarea.
-O sa mai vedem noi!rănește Daria.Acum hai la mall,ne mai distrăm si noi ca fetele.Ce zici?ii propune Daria.
Emma aproba din cap si se duce la baie pentru a-si face un dus.Pana atunci,Daria se îmbracă.Si-a ales din geamantan,un tricou cu dungi negre pana la buric,niste blugi scurți si apoi si-a facut parul.A ales sa-si faca un coc,deoarece era foarte cald afară.Apoi isi face o poza si o posteaza pe Instagram. În scurt timp isi face apariția în camera și Emma,îmbrăcată aproape la fel ca Daria.
-Mergem?o intreaba Emma pe Daria.
-Da.
-Frate noi de ducem la mall.Vrei sa-ti iau ceva?
-Da,un meniu de la KFC. ii raspunde acesta.
-Bine.
Emma si Daria au plecat spre mall.Cand erau in fata mall-ului,pe Emma o suna cineva.Emma raspunde.
Convorbire telefonică între Emma-X.- Buna ziua!spune femeia de la telefon.
- Buna ziua!ii raspunde Emma.
-Dumneavoastra sunteti Emma's Vlog's?o intreaba femeia.
-Da!De ce?o intreaba Emma nedumerită.
-Peste două zile sunteti invitata la un fan-meeting in Arad.Va rog sa ne confirmați venirea!
-Da,o sa vin!Mai pot invita inca o persoana?
-Da, de sigur. Noi o sa plătim cazarea la hotel.o anunta doamna organizatoare a fan-meeting-ului.
-Multumim,la revedere!o salută Emma.
-La revedere!
Convorbire telefonică încheiată între Emma-Domna organizatoare.
CITEȘTI
Fata visurilor/w Cristi Munteanu
FanfictionVOLUMUL 1 Necesita o ușoară editare. Dintr-o ura,a devenit iubire cand acestia s-au împrietenit.A fost o iubire mare intre cei doi.Dar cand el primește o poza falsă,iubirea se destramă. Cover by:LoveeToStory Iti multumesc!💖 👉Dacă esti curios de...