Néztem, ahogy a BTS nevezetű banda leszáll a gépről és jelenlétüket hatalmas üdvrivalgást vált ki a rajongóikból. Mindegyikük mosolyogva integetett és szinte tökéletesnek tűntek.
-Nehéz az élet, ha híres vagy.-állt meg mellettem Sarah.-Kár, hogy én nem találkozhattam velük közelebbről-sóhajtotta.
-Én se sokat voltam velük, mert majdnem az egész utat átaludták.
-Szegények!-sajnálkozott a munkatársam.-Nem lennék a helyükben. Engem kikészítene ez a rengetek koncertezés meg az, hogy minden mozdulatomat figyelik.
-Szerencsére nem is kell a helyükben lenned-mosolyogtam rá kedvesen. Az egyik tag, a kék hajú épp valamit mondott a mikrofonba, ami mégnagyobb visítozást váltott ki a helyszínen lévő lányokból. Azután átvágva a tömegen beszálltak egy furgonba és elhajtottak. Figyeltem, ahogy a jármű kihajt a reptérről, majd eltűnik a látókörömből.-Ideje mennem!-kaptam fel a mellettem lévő táskámat és lesiettem a repülőről.
-Kellemes pihenést!-kiabált utánam Sarah.-És élvezd ki a szabadnapjaidat!
-Meglesz!-szóltam vissza.
Sietve beszálltam a kocsimba és az órámra pillantva belehúztam egy kicsit. Fél óra múlva a stúdióban kell lennem, ahol a nővéremmel és velem készítenek interjút. A telefonom hangosan csörögni kezdett a táskámban, én pedig a szememet le sem véve az útról, egyik kezemmel a táskámban kezdtem kotorászni. Mikor megvolt a készülék fél szemmel felvettem és kihangosítottam.
-Igen?-kérdeztem.
-Zavarok?-hallottam meg Ivy hangját.
-Nem. Épp úton vagyok. Te már ott vagy?
-Igen. Most öltöztem át. Rocky is itt van velem. Elég jól tűri, hogy mindenki fogdossa.-nevetett.
-Jól vagy amúgy?-igyekeztem nem túl aggódóan kérdezni, de nem jött össze.
-Ne kezd te is! Persze, hogy jól vagyok! Jól kell lennem!-kérte ki magának.
-A hallásod...-kezdtem volna, de ő hamar közbevágott.
-Jobb mint új korában-mondta, bár tudtam, hogy ferdít. Csak engem akar megnyugtatni.
-Örvendek. Tíz perc és ott vagyok.
-Oké. Előkészítettem neked is, amit fel kell venned. Hú, nagyon izgulok-vallotta be.
-Pont te?-kuncogtam.
-Igen, pont én-nem láttam, de éreztem, hogy a szemeit forgatja.-Most mennem kell megbeszélni pár dolgot a producerrel, de írj ha megérkeztél és eléd megyek-búcsúzott.
-Rendben. Nemsokára látjuk egymást-köszöntem el.
Szerencsémre nem volt nagy forgalom az úton, így a vártál még hamarabb is odaértem az épülethez, ami előtt dobtam egy sms-t a nővéremnek, aztán bementem az aulába. Alaposan megnéztem magamnak a falakon lógó híres emberek képeit, akit a műsorban szerepeltek és én is kezdtem izgulni. Ugyanis a Galaxi Extra egy nagyon híres csatorna, aminek saját műsora, a Talk with Heroes csak olyan embereket hívott meg beszélgetni az adásba, akik valami nagy dolgot vittek végbe eddigi életük során. Én sem lehetnék itt, ha nem lenne a nővérem, aki kitüntetett háborús hős.
-Michelle-szaladt le a lépcsőn az említett és ahogy megpillantott a karjaiba zárt.-Úgy hiányoztál!-szorongatott.
-Nekem is, bár nem..nem kapok levegőt-fulladoztam.
-Bocs-engedett el. Mikor újra levegőhöz jutottam Ivy felkísért egy szobába, ahol nyugodtan átöltözhettem és elrendezhettem magam. Mikor beléptünk az ajtón Rocky már az ágyon terpeszkedett , de amint észrevett, felém kezdett szaladni.
YOU ARE READING
Wings -BTS-
Fanfiction-Hol is vagyunk?-kérdezte V egy rózsaszín nyalókát szopogatva. -Londonban-válaszoltam.-Londonban vagyunk, igaz?-fordultam suttogva Kookie felé, aki csak a vállát vonogatta. -Asszem igen. -Londonban vagyunk, az ég szerelmére!-forgatta a szemeit RM -A...