Lassan kemény egy órája utaztunk, amikor mindenkire rájött a mehetnék és bármit hajlandóak voltunk megtenni, csakhogy kijuthassunk a rohadt kocsiból.
-Most kezdődik a Talk with Heroes show-vetette fel az ötletet a sofőr.-Ma élő adás lesz.
-És az mégis mi?-vonta össze a szemöldökét Suga.
-Nem tök mindegy? Csapassuk!-ordította a hátsó ülésről V. A csávó bekapcsolta a plafonon heverő tévét, ahol épp valami főzőműsor ment nagyban.
-Úúúú-kapta fel a fejét Jin, aki mostanság nagyon rákapott az ilyesmire.-Az mi?-nézte a tálban heverő feldarabolt húst.-Mi lesz abból?
-Ki nem szarja le! Ugye nem ezt fogjuk nézni?-kérdezte Jimin.
-Nem-válaszolt RapMon.-Egy beszélgetős műsort fogunk nézni-közölte.
-Ne már. Tudod jól, hogy nem tudok angolul-nyávogtam.
-Van hozzá koreai felirat-nyugtatott meg minket a sofőr.
-De ha élő adás lesz, akkor hogy tesznek rá egyből feliratot?-vonta össze a szemöldökét Jungkook.
-Én tudom!-emelte fel a kezét Yoongi, mintha az iskolában lenne- Van valami program, ami egyből csatol feliratot is, nem?
-Én is hallottam valami ilyesmit-vakargatta a tarkóját Namjoon. Eközben a sofőr az adók között kezdett keresgélni.
-Héj! A főzőműsor!-háborodott Jin.
-Majd nézel egy másikat a neten-forgatta a szemeit V.
-Hol vagy már?-morgolódott a volánnál ülő pasas.-Itt van!-kiáltott fel, mikor megtalálta az adót.
- Jó estét London!-hangzott fel egy férfi hangja.-Üdvözlöm önöket a Talk with Heroesban és fogadják nagy szeretettel a kitüntetett hőst Ivy Berket és hőséges kutyáját Rockyt, valamit az ő elragadó húgát Michellet, akik ma megtiszteltek minket jelenlétükkel!-én a telefonomat nyomogattam, de az ismerős név hallatára felkaptam a fejem.
-Héj, az ott nem az a csaj, aki a repülőn is kiszolgált minket?-kérdezte Suga homlokráncolva.
-De. Milyen jól néz ki!-bámulta a képernyőt tátott szájjal Jimin.
-Fogjátok be! Nem hallom-dörrent a társaságra a leader, aki olyan menő volt, hogy neki nem kellett felirat a műsorhoz. Személy szerint nem figyeltem semmi másra csak őrá. Sosem hittem volna, hogy még látni fogom őt, de mégis!
-J-Hope szerelmes!-suttogta a fülembe Jungkook, mire kirázott a hideg.
-Menj innen!-löktem el magamtól és visszafordultam a tévéhez.
-Ki az a másik csaj?-hunyorított Suga.
-Kutyaaaaaa!-tapsikolt örömében V. És tényleg. Ott volt egy kutya a vörös hajú csaj lábánál és meg se mukkant.
-A nagyapám mondta, hogy egyszer megevett egy kutyát. Azt mondta, nagyon finom volt. Hm, lehet én is ki kéne próbálnom-tűnődött hangosan Jin.
-Te állat!-csapta meg V.
-Most miért?-kérte ki magának Jin.-Az is hús.
-Téged kéne levágni!-támadt neki Jungkook is.
-Jól van na!-emelte fel védekezően a kezeit Jin és az út további részében nem szólalt meg. Vagyis, csak igyekezett csendben maradni.
-Nem nagy dolog, azt hiszem-mondta a vörös csaj a tévében.-Rockyval bombákat kerestünk, amikor egy épp felrobbant alattunk.
YOU ARE READING
Wings -BTS-
Fanfiction-Hol is vagyunk?-kérdezte V egy rózsaszín nyalókát szopogatva. -Londonban-válaszoltam.-Londonban vagyunk, igaz?-fordultam suttogva Kookie felé, aki csak a vállát vonogatta. -Asszem igen. -Londonban vagyunk, az ég szerelmére!-forgatta a szemeit RM -A...