Část 21. - Užovka

176 15 9
                                    

„Co tady tenhle had dělá?" zeptala se mě Gamora, přičemž jsem neměla ponětí, jak jsem jí měla odpovědět. Tak jsem tam jen tak tiše stála a rozhovoru se ujal Loki: „No dovol. Alespoň specifikuj druh hada." Někdy si říkám, jak jsem mohla nepoznat, že je to můj otec.

„Co já vím, třeba užovka?"

„Tak teď jsi mě urazila."

„A jaký druh hada jako preferuješ?"

Mezitím se ke mně naklonil Peter a zeptal se mě: „To myslí vážně?"

Já jsem jen tiše odpověděla: „Dost možná."

„Zmije. To je taková klasika," pokračovali ti dva v diskuzi: „Budiž. Co tady ta zmije dělá?"

„Díky."

„Nemáš zač."

Nezmohla jsem se na nic jiného, než na facepalm. „Achjo," povzdychla jsem si a poté odpověděla Gamoře: „Jak mám jako vědět, kde se moji přátelé poflakují?"

„Jsi čarodějnice," odpověděl Drax a já jsem znovu zmohla jen na facepalm.

„Nejsem čarodějnice."

„Tak proč umíš čarovat?"

„S tímhle idiotem se odmítám bavit," uzavřela jsem jednoduše celou věc.

„Dobré rozhodnutí," poznamenal Rocket a ostatní přikyvovali.

„Přátelé?" zeptala se přiblble Gamora, ale nedivím se jí.

„Ehm... jo? Máš s tím nějaký problém?"

„Ne, já jen že..."

„Co?"

„Já... ale nic." Tahle diskuze mi ničila mozkové buňky.

„Když už jsto nakousla, tak to musíš říct," přidal se Peter. Achjo, proč mi tohle dělají.

„Jo, přesně," přidal se i Rocket.

„Já jen, že ty máš dobrý vztahy s touhle zmijí?"

„Jo, má," poznamenal Loki, přičemž jsem ráda, že Gamora nenarážela na něco jiného a zároveň mě naštvalo, že si Loki dovolil mluvit za mě. „Nemluv za mě."

„Tak promiň," řekl jak nejvíc ironicky to šlo a já jen dodala: „Jo, mám."

„A odkud ho všichni znáte?" začal Peter nové téma. Díky bohům za to, ale jestli to bude vypadat stejně jako předtím, tak neručím za to, že se budu ovládat.

„Pracoval pro Thanose!" naštvala se Gamora a ukázala mečem na Lokiho hlavu.

„No a co? Ty taky," zněla Lokiho odpověď a myslím, že nebyla nijak špatná. Problém byl ten, že Gamora na všem vidí jen to špatné: „Jenže ty jsi málem zničil Terru!"

„Málem a ani jsem to neměl v úmyslu!"

„Počkat? Tys málem zničil Zem?!" ptal se Peter, kterému na Zemi fakt záleželo. Nevím proč, ale teď se mi vrátila ta vidina Aetheru. Jak jím byla zničena Země. Bylo to hrozné. A těch osm dalších světů bylo zbylých osm světů severské mytologie. Nejsem zas tak blbá. Sice mi při té vidině nefungoval mozek dostatečně dost na přemýšlení, ale teď už funguje.

Výmluvy, výmluvy a jenom výmluvy: „Bylo to jenom jednou," přičemž si křížem založil ruce.

„Dvakrát," poznamenala jsem jen tak mimochodem.

„A kdy to bylo po dru... ehm... vlastně máš pravdu."

„Cože?" zeptal se na řečnickou otázku Peter, načež se rychle rozešel a já cítila tu jeho agresi a chuť dát Lokimu do ksichtu.

Secret of the Family vol. 2 [Marvel ff] CZKde žijí příběhy. Začni objevovat