,,Pa ćao Enne!"
rekla mi je prijateljica dok sam joj prilazila sva sređena za večerašnji izlazak.
,,Ćao Helly!" uzvratila sam.
Obje smo bile sređene jer smo se dogovorile da danas zaboravimo na sve probleme i idemo tulumariti.
Čekale smo da se najbolji klub u gradu otvori. Ipak je New York velik grad sa puno ovakvih 'rupa'. Ali ovaj se grad i dalje isticao po ovome klub-kafiću.
Klub je bio odličan. Dobra posluga, zgodni dečki, jaka pića.
Tako smo ja i moja draga bff sve pijane počele igrati 'izazov, izazov'.
Bila sam prva na redu. Jedino što mi je palo na pamet je bilo da joj dam izazov da mora nekom ukrasti novac.
Moja bff nikad ne bi pristala na to, ali s obzirom da je bila pijana...
Tako je uvidjela kako konobar ide s novcima prema šanku. Predpostavljam da bi ostavio novce u banku, ali mu baš i nije uspjelo jer mu se ona 'nasadila na grbaču'.
Helly se motala oko njega te je to izgledalo kao da će ga poljubiti, ali mu je potajice iz ruke uzela jednu novčanicu i ostavila ostale.
,,Ahahah, kako je samo glup!" smijala mu se.
,,Što ako te sad skuži?" rekla sam joj
,,Neće me naći u ovoj gužvi..." izmotavala se.
Tako smo se nastavile 'igrati'.
Sad je bio Helly-in red da mi zada izazov.,,Ajde, pucaj! Što hoćeš da napravim?"
rekla sam jako glasno, gotovo vrišćući od glazbe i uzbuđenja.Helly je gledala okolo kluba i ugledala stol za 'najbogatije'. Već sam tada počela zaokretati glavu u smislu 'NE'.
,,Želim da odeš do stola za najbogatije i zavodiš onog tipa u crnom sakou na stolici!"
Pogledala sam u tom smjeru i shvatila da je on, moglo bi se reći, šef ostalima kretenima oko njega.
Ispred njega je plesala striptizeta, a on ju je gledao ravno u oči.
,,Može! Prihvaćam izazov!" bilo je to nesigurno rečeno sa malim udjelom samopouzdanja.
Krenula sam prema tamo no zaustavila su me dva nabildana tipa.
,,Što hoćeš mala?" jako me frustrirao.
,,Kao prvo, ne zovi me mala, a kao drugo, želim samo nešto šapnuti vašem šefu." odbrusila sam mu.
,,Ajde crta!" rekao mi je onaj ćelaviji.
,,Feliks, pusti je!" javio se grubljim, ali tako muževnim glasom, onaj koji je bio moja 'misija'.
,,Izvolite gospođice." izvinio mi se čuvar, a ja sam ga samo pogledala oštrim pogledom prolazeći pored njega te odmah promjenila izraz lica kazujući ovo:
,,Ta striptizeta pleše jako loše. Iznajmite drugu!"
,,Oh, ti se kandidiraš?" zamišljao je..
ali bezuspješno.,,Ne, ne, samo...željela sam dati prijedlog..." izmotavala sam se što sam više mogla jer nisam predvidjela da će mi to reći.
U sebi sam rekla:Sljedeća rečenica promjenila mi je život: ,,Misija obavljena!"
,,Uzmite ju i odvedite u kombi!" rekao je svojim kretenima.
Iako sam bila pijana, znala sam da je to jako loše i da možda nikada više neću vidjeti Helly.
Jako sam se odupirala i dobila jak udarac u glavu od onog Felilsa te zaspala ili još gore rečeno, onesvijestila se.
Kada sam otvorila oči...
YOU ARE READING
Misija obavljena
RomanceOna je kao i sve druge djevojke, ali što ona ima, a da zanima milijardera koji se može zadovoljiti bilo kojom? Kada 17-ogodišnja Enne dobije zadatak od svoje bff da zavede jednog dečka iz kafića, saznaje da je on ,fuckboy' ali prekasno da bi se spas...