Yüzümde acı bir tebessüm oluştu, arkadaşina " mutluklar dilerim, allah bir yastikta kocatsin" deyip mutfaktan kahve makinesinden kendine bir demirin ona aldigi kup bardagi alip yere atti, sedef bardagin kirilma sesiyle arkadaşin yere egilmis sekilde yerde kurulan bardagi bakıyordu, öyle bakiyordu aci bir dolu ğözlerle bu kirilan bardaga baktı bu bardak sevgililer gününde demirin defneye aldigi bardakti, sedef kirilan parcalari toplamaya basladi," bu bardak parçaları toplanabilir ama ya benim kalbim sedef onu nasil toplacam ben nasil kurtulacam bu acidan nasıl sokecem kalbimden nasil a nasil: masanin örtüsü cekip yere atti.
sedef odasina çikip giysi dolabini açıp demirle yasadiklari ne kadar fotograf varsa kıyafet varsa hepsini toplayip uzerini degiştirip evden çikti, istedigi yere gelmisti demirin evi artik bu eşyalarla beraber kendi kalbiyle onun anilari hayatından çikariyordu kapiyi açti karşınsina bir orta yasli bir kadin açti "
Kime bakmıstin kizim"
" ben demirin bir arkadasiyim bende kalan emanetleri vardida onlari birakmak icin gelmistim teyzecim"
"Ama demir oglum burda değil sehir disinda yarın nikahi var o yüzden mardinde ama istersen bana ver ona geldigi zaman iletirim"
" tamam o zaman buyurun " diye elimdekilerini uzatip teyzeye verdi 'o bu rada ismin neydi kızım?''
" arkadaşi dersiniz teyzecim ona adi pislik kendisini aptal yerine koyan onun duygula riyla oynayan kızsiniz dersiniz o anlar birde ona mutluluklar diledigimi söyleyin lütfen Hoşçakalin" deyip kendisi bekleyen taksiyi atlayip eve dondu , zile basmasiyla sedef in sinirli bit şekilde ona dogru geliyordu " sen nerdesin ? defne nir haber vermeden çekip gittin"
"Lütfen üstüme gelme nereye gittim kalbimi iade edip geldi" verdigi cevapla saskin kalan yanindan ğecip yatagina uzandı.
MARDİN......
İstanbuldaki evindeki yardimci nevin abla ariyordu" oglum bugun bir kiz geldi, ben demirin arkadaşiyim elindd bir çanta bir sey verip gitti"
Nasil bir kizdi nevin abla," kirmizi saçlı mavi gözlü bir bayandi oglum ama kiz masallah bir içim suydu"
neyse nevin abla baska birsey dedi mi ? " dedi ki ; senin adi pislik kendisiyle oynadigi kiz dersen anlar o dedi birde sana evliligin icin mutluluklar dileyip gitti giderken perisen bir hali vardi,"
tamam nevin abla ben kapatıyorum, defne gelmişti, herseyi öğrenmişti, evleneceği , kizi uzulmustu ama unuturdu , onunla beraber baska bir sürü kiz arkadasi olmustu hepside tek gecelikti, onun icin defneye bir üniversiteden girdigi denize girdigi iddia yüzünden başlamıştı, zaten ma yalan degil saf masum bir ğüzellihi vardı defnenin, onla ilk tanistiklari zamn anlamisti, defnenin ilk erkegi ilk opucunu ve bekaretini almisti, ama o da demirin gozunde tek bir gecelikti, ìceriye babasinin buldugu gonca girdi goncayla kucuklukten beri hatta bebekken soz verilmisti kaderinde goncayla evlenmek vardi, ama gonca cok guzel bir kizdi sütbeyaz bir ten masmavi ğözlerle kucuk bir burun heykeltiraslatin dokunamiyacagi kusursuz bir yüz artik bunlar onun olacakti,
♧1sene ♣sonra ♧
Demir yorulmuştu annesi tuturmustu torun diye evneli bir sene olmustu goncayla ama ne kadar deneselerde hamile kalamiyordu gonca , mardine doktora gidip gosterdik sorun ne diye ama burdaki doktorlar bir isim soylediler ama bu doktorda istanbuldaydi, o yizden goncayla beraber tedavi olup çocuk yapacaklatdi hem herkesin kisir dedikolari bastirmis hemde anasinin torun sevdasini kavuşturacakti,
Defnenin gözünden ...
Oglumu kavusali tam bir sene olacak bugun olusum tam bir yasina bascakti, oglumun ismini alp koymustum en başta sedef karsi ciksada alp olmaz yanina aslan ekliyelim dedi bu yuzden ogluşumun adini Alparslan oldu ama ben ona alp sedef ise aslan demeyi tercih ediyordu.alp arsan ayni babasi gibi simsiyah saclar ve onun gozlerini almıştı ona bakinca demiri hatirliyordu.
elinde içeri gazete ile sedef girdi yuzu bes karis " defne demir karısı alip istanbula geliyormus"
not: evet askisilar nasilsin? yb karsinizdayim bakalim neler olacak ay sizleri cok seviyorum alamadığm karalar 1500 kisi okuyan herkese teşekkür ederim tekrardan darisu kalbimin sarkisina insallah birsey soracam ben photoshop sc4 indirdim ama yapmayi bilmiyorum bu konuda bilgisi olan bana yardim edebilir miydi neyse iyi okumalar :-D öptüm askisilar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Şarkısı
Teen Fictionelimde alımdı davetle dogru oldugunu anladım,davetin üstünde demir akhan oldugunu gördümde herşey yalan degildi gerçekti demir başkasıyla evleniyordu,kalbim artık dayanmıyodu,sevdigim adamın beni sevmemesimi yoksa başka birsiyle evlenmesi beni daha...