Všechno to mohla být pouhá náhoda...
Možná že to Velká voda udělala schváleně.
,, Posloucháš mě?" zavrčel ušatý pes.
Mlha prudce otočila hlavu na Blacka.
,,Tohle je dolní hlídka. Poslední dobou se tu potulují kojoti." ušklíbl se a zahrabal tlapama v mokré hlíně.
,,Je tu dost na plavených vzdechlin..." zamručel.
,,Ano, vzpomínáš na Arrowa? Nedávno spořádal celého zajíce, ještě dřív než Alfa!" vyhrkla Bílá fena - Lajka.
,, Taky ho Zeměpsice pořádně potrestala!" zavrčel Black a dal se do kroku.
Oba psi si mezi sebou tiše povídali. Mlze to připadalo jako věčnost. Měla dost času na srovnání jednotlivých myšlenek, které se ji honily hlavou.
Tiše kráčela. Její boky a ramena se v pravidelném rytmu zvedaly a zase klesaly, když se její nohy bořily do bahna.
,,Tohle je poslední část území." bojácně štěkl malý ušatý psík.
Mlha si stoupla na pařez starého stromu a rozhlédla se po mýtince na jejíž konci byla klidná řeka.
Tak tohle je území její smečky.
,, Jen se tak nenaparuj, mazlíčku!" zavrčel Black.
Mazlíčku? Jsem taky pes, stejný jako vy! Nemohu za to, že jsme se narodila u dlouhých pacek. Podívala se ušatému psovi do očí, ale neodvážila se mu čelit slovy.
Black otevřel tlamu, aby něco řekl, ale přerušilo ho Lajky zděšené vytí.Black a Ječmen se rozběhl s nastraženýma ušima k bílé fence.
Mlha se dala do běhu. Tlapy se ji bořily do mokré půdy a znemožňovaly ji nabrat rychlost. Přeskočila několik louží a malých keříků.
Doběhla jako poslední. Stříhala očima po Lajce, která se třásla u Ječmenova boku.
Mlha naklonil tázavě hlavu, ale když přišla blíž pochopila.
Na zemi leželo zohavené tělo šedého vlka. Tlamu měl otevřenou do hrozivého úšklebu. Oči byli vykulené a Mlze připadalo jako by každou chvíli měli vypadnout z důlku.
Jeho hrdlo bylo rozdrásané a kosti trčely ven z těla. Šedá srst pokrytá cákanci krve se jemně cuchala při slabém osvěžujícím vánku.
Mlha se zachvěla a odvrátila zrak.
,,K-kdo to udělal?" zakňučela.
Black přistoupil k mrtvole a přitiskl k ní svůj nos.
,,Musí být z vlčí smečky." tiše zavrčel.
,, Tohle by pes nedokázal...nejspíš to byli jeho druhové." stiskl čelist.
Mlha závětřila. To je divné žádný jiný pach než krev a strach tu necítím.
,,Ale co dělá na našem území?" špitla Lajka a nervózně hrabala tlapkama v zemi.
,,To nevím, ale musíme o tom informovat Alfu, jestli se sem ještě přiblíží..." zamumlal Black a štouchl do Lajky povzbudivě nosem.Sluneční pes byl vysoko nad Mlhou a zahříval jí lesklou hnědou srst. V táboře byl klid až na Alfu a hlídku.
Black, Ječmen a Lajka si povídali.
Mlha nenápadně nastražila uši, aby je slyšela lépe.
,,Přesně tak, na našem území!" vyhrkl malý Ječmen a ostatní souhlasně zamručeli.
,, Zdvojnásobte hlídky a pošlete tam omegu a ještě někoho. V žádném případě nestrpím ty prašivce na mém území!" zavrčela Alfa.
Mlha se zachvěla.
Vlčí smečka?
,,Ehmm... Mlho" zamručel starý lovecký pes a natáhl hlavu k Mlze.
,,Beto?" pozvedla hlavu mladá hlídací fena.
,,Omega má momentálně mnoho práce a potřebuji někoho, kdo by ji mohl na chvíli zaskočit." zachraptěl Beta.
To ne! Já nejsem přeci Omega, nechci dělat tak ponižující práci.
,,Ale Beto výš-" nakrčila nesouhlasně nos.
,,Jsem tvá Beta a musíš dělat to, co je potřeba. Jdi do doupěte a přines tam mech. "
Mlha otevřela tlamu, aby nesouhlasně zavrčela ale starý Beta si to už kráčel pryč do lesa.Mlha se zakousla do měkkého mechu a pomalu ho začala trhat z hlíny.
Do tlamy se ji dostala hořká chuť a trpce si zavrčela.
Ach, Veveřice se ještě s lovecké výpravy nevrátila. Jaké to je být lovcem?
Zvedla hlavu a s mechem v tlamě se vracela z lesa.
Tady v táboře byl klid. Alfa a hlídka byly ve svých doupětech nebo se rozvalovaly na slunci.
,, Ach, no hele nová omega!" zavrčel povědomí hlas.
Mlha rychle střihla očima a spatřila chuchvalce zlaté srsti líně se vyhřívající na slunci. Zlatka! Ta si nedá pokoj.
Se vztyčeným ocasen ignorovala zlatou fenu a vstoupila do doupěte.
Vevnitř bylo temno a příjemný chládek.
Mlha přistoupila blíž a uviděla hnědočerného psa stočeného na zemi.
Položila před něj kus mechu.
Pes našpičil uši, ale hlavu nezvedl, aby si Mlhu prohlédl.
,, Ty tu musíš být nová, že?" zavrtěl ocasem, až podezřele přátelsky.
Mlha se posadila na zem a nervózně škubala špičkou ocasu.
,, Přišla jsem sem před dvěma Nesluncemi." odvětila.
Pes se konečně zvedl na své silné nohy a oklepal se. ,,Tak to jsi Mlha, že?" vystrčil jazyk z tlamy.
,, Jak to víš?" podívala se Mlha.
,, Veveřice mi o tobě vyprávěla. Mimochodem já jsem Arrow" Zavrtěl ocasem.
To musí být ten pes, o kterém si Lajka a Black povýdali předtím, než našli vlčí tělo. Ale co vlastně dělá mrtvé tělo člena jiné smečky na našem území?
,,Nechceš pomoc?" vytrhl ji z přemýšlení Arrow.
,,N-ne, myslím, že to zvládnu." odvětila a začala tvarovat mech do malé mističky.
Přesto že nevěděla, jak by měla udělat pelech.
ČTEŠ
psí smečka - pohroma přichází
AdventureMladá fene jménem Mlha přežije " Vječnou vodu"-Vlna Cunami . Kříženka Rotvajlera nalézá smečku. Avšak nikde není bezpečno. Nepřátelská smečka něco chystá... Inspirováno - Zákon smečky