20.září-Ta co podrží

224 26 5
                                    

Tahle kapitola je věnovaná mojí nejlepší kamarádce , která vždycky podrží a rozesměje. Jen a jen pro Robču Fišerovou :)))

                              ------------------------------------------------------------------------------------

Je to hrůza! Jsem ponižována celým týmem a vlastně celou školou. Dokonce i Nero má blbé kecy. Tomu to ale oplácím. Co si o sobě všichni myslí? Jak už jsem říkala , lidé jsou zlí.

A taky spousta z nich jsou jen NCNN ( nicky co nic neumí- vymyslela to Isle) Isle je vážne skvělá. Baví se se mnou i když ví že jí kvůl tomu budou ponižovat taky. Ona je moje zlatíčko. 

Dneska jdeme spolu po škole do cukrárny. Ano, spoustu holek chdí se svými kluky , ale když žádného nemám tak asi těžko.  Procstě všichni kluci jsou NCNN . 

"Tak co si dáš?" zeptala se mně Isle. "No dnska mám chuť na karamelový frapé." Je to naše nejoblíbenější pití. Doážeme s Isle kecat o všem asi tak tři a více hodin. Dneska u Isle zítězilo téma Mark. Protože je zase volný tak má Isle šanci . 

Dneska je pátek a vůbec se mi nechce domů. Zavolala jsem mámě že přespím u Isle . Neměla nic proti. Dnes totiž má k Magií přijít POL (parta oblíbených lidiček) A já vážně nemusím slyšet jak se skvěle baví, popíejí (jenom limonády-  samozdřejmně) a pomlouvají ostatní NCNC ( nicky co nejsou cool) což podle nich jsou všichni , takže se nenudí. 

Isle jsme prokecaly celou noc. Hrály jsme Xbox, koukaly na slaďáky a přímo žraly tuny popkornu. :) 

Moc jsme si to užily. A proto je Isle moje nejlepší kamarádky, která podrží .

                   -------------------------------------------------------------------------------------------

Díky že točtete a když už jste tu nechte tu prosím nějaké komenty , ty vždycky totiž potěší. Nebojte příští kapitola bude lepší. :D

Deník neoblíbeného dvojčeteKde žijí příběhy. Začni objevovat