Karanlık bir odaya geçelim ve müziği açarak okuyalım ^^
"Düşününce bile gülüyorsun. "
***
Bugün okul çıkışı Sularda kalacaktım. Tabii annemden izin alma aşamalarını atlıyorum. Bol tartışmalı sözleri hatırladıkça midem bulanıyor. Okul çıkışı Su Ezra'nın kafasına vurdu ve "Hadi küçük çocuk, evine. " diye dalga geçti.
Bu arada biz tanışmadık, ben Eylem. 11. sınıfa giden, Trabzon'a aşık bir kızım.
Kapıyı tıkladık. Seren Teyze kapıyı açtı. Onunla selamlaşıp içeri girdik. Naz'a sarıldım. Bu kızı oldum olası çok sevmişimdir fakat Betül, ergenlikte kendini aşmış bir kız.. Neyse bu konulara girmeyelim.
Odaya geçtiğimizde Pijamalarımızı giydik ve mutfağa girdik. Seren Teyze'den gizli gizli sarmalardan birkaç tane gömdük ve yanımıza bir miktar para alıp dışarı çıktık.
Ve yıkılış..
Size de böyle oluyor mu? Özenerek bakkala gidersin, karşına köpek dahi çıkmaz, pijamalarla çıkarsın, taş varlıklar seni bulur. İşte şansımın nenesi intihar etmiş. Su kolumu cimcikledi. Bense "Su ıklımızı sikiym imi. " dedim -ki bakkala girdik. Cam şişedeki çikolatalı sütlerden, jelibonlardan, karamlardan ve birkaç bişey aldıktan sonra parayı ödeyip çıktık.
Eve gittiğimizde odaya girdik ve paketleri açıp "Kanka hadi birini işletelim. " dedim. Karam gömerken "Tomom. " dedi ve benim telefonumdan birkaç kişiyi bulup işlettik. Su'nun telefonunu elime aldım. Rehberinde dolaşırken Deniz diye birini buldum. "Bu olur mu?" dediğimde "Olur olur. Kızılım falan de sinirlenir. " diyip güldüğünde kafamla gülerek onayladım ve aradım.
"Alo"
"Merhaba. Sana bişey diyeceğim. "
"Gülcan sen misin?"
"Hayır kızılım beni nasıl tanımazsın?"
"Kimsin lan?"
"Sanane. "
"Lan gerizekalı adını soruyorum. "
"Sen bana gerizekalı mı dedin lan?"
"Evet lan dövecek misin?"
"Gerekirse dövücem. "dediğimde Su elimden telefonu aldı ve kapattı.
"Kızım abartmayaydın. " dedi. "Gerizekalı demeyecekti o mal. " dedim. "Dur korku filmi açayım, rahatlarsın. " diyip kahkaha attı ve gözlerimi belirterek ona baktım. "Kanka amma korkaksın he. Bak biraz izle, gerçekten çok sarıyor. " dedi. Oflayıp telefonumu elime aldım ve çocuğa cesaret göstergesi olsun diye wp'den mesaj attım.
Ben: Amma kızdın be kızıl .D
Deniz: Kimsin lan sen?
Ben: Tamam ya Su'nun arkadaşıyım. Konuyu kapatıyorum.Bir anda Su telefonu elimden aldı ve birşeyler yazıp bana kızdı "Mal niye benim adımı veriyon?" dedi. Omuz silktim ve telefonumu alıp attığı mesaja baktım.
Ben: Ama Su'nun haberi yok.
Deniz: Tamam bidaha mesaj atma.
Ben: Tamam meraklın değilim ya.Görüldü attı ve çıktı. Çocuğun profil fotoğrafına bakınca Ezra'ya ne kadar çok benzediğini fark ettim. "Hadi film başlıyor. " dedi. "Tamam. "
***
Gecenin yarısı beni uyandıran bir mesaj geldi. BENİ UYANDIRAN BİR MESAJ! (siz olsaydınız napardınız amk aklakekqjqmansj)
?: Selam, naber?
Ben: Sanane?
?: Bişey mi dedim?!
Ben: Gecenin bir yarısı hiç tanımadığım biri bana 'beni uyandıracak bir mesaj' atıyor! Kimsin?
?: Ben Deniz'in arkadaşı, Furkan. Ona benim yazdığımı söyleme. Numaranın bende olduğunu bilmiyor.
Ben: Tamam. Git zıbar amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mamanur
Teen FictionOkulun ilk günü annesinin eteğine yapışır ya çocuk, bırakamaz, onsuz kendini yalnız hisseder. Fakat sonra alışır onsuzluğa.. Ben sonumuzun böyle olmasından korkuyorum.. *** Yavaş yavaş adım sesleri geliyordu. Bu sesler kalp atışımı daha da hızlandı...