Tanıtım

186 7 4
                                    

DURU ÇAMLI

Duru, 19 yaşında bir kız.
Annesiyle birbirlerinin yaşama sebebi.Babasıyla yıllardır yıldızları barışamamış, birbirlerini hiç sevememişlerdi.
Duru, inatçı,dik başlı ve gururlu bir kız.

Babası ona dünyanın en kötü iyiliğini ya da en iyi kötülüğünü yapmış ve tüm hayatını değiştirmişti.

DURU: Selena Gomez

ELİF DEMIRSOY

Elif, Duru'nun en yakın arkadaşı. Onunla mezarlıkta tanıştılar. Elif, ölen sevgilisini ziyaret ederken Duru'yu görmüş ve onunla dertleşmişti.

Uzun yıllar arkadaşlık etmişlerdi. Elif ve Duru önce arkadaş sonra kardeş, sonra da dost olmuşlardı.
Evet, insanın kardeşi bazen dost olmayabilir ama gerçek dostu her zaman kardeşidir.

ELİF: Demi Lavato

ATEŞ AKDERE

Ateş, 20 yaşında bir çocuk. Annesi, felçli. Babasını sevmiyor çünkü annesini felç bıraktı. Ayrıca, onu da sevmiyor babası. Ateş'in babası bir mafya. Ateş'i de kendisi gibi acımasız bir mafya yapmak en büyük gayesi ve emeli.

Ateş, acımasız biri. Biraz da dengesiz.

Ama bu hikaye kötü çocuk ve namuslu,saf kızın hikayesi değil,rahat olun.😂

ATEŞ: Francisco Lachowski


ÇAĞLA KURT

Çağla, Ateş'in sevgilisi. Sessiz ve sakin bir kız. Ateş'i çok seviyor.

ÇAĞLA: Cara Delevingne

KUZEY ERDAĞ

Kuzey, Ateş'in çocukluk arkadaşı ama iki sene önce ikiside Çağla'ya aşık olduğu için araları bozuldu.
Ama Çağla'dan vazgeçmeye çalışıyor.

Sizce bunu başarabilir mi?

KUZEY:Shawn Mendes

NAZ LALELİ

Naz, Kuzey ve Ateş'in en yakın arkadaşı. Çağla ile de birbirlerini çok seviyorlar.

NAZ: Camila Cabello

Şimdilik baş karakterlerimiz bunlar. Yeni karakterlerimiz eklenirse onları da söylerim.
Fotoğraf koymayı düşündüm ama olmadı, ben yapamadım ya da bilemiyorum.
Neyse karakter tanıtımımız bu kadar.
Hangi günler yayınlarım bilmiyorum, onu da söylerim.
Sizin ilk izlenimleriniz neler?
Yazım hatalarım olursa -pek sanmıyorum- kusura bakmayın.🌸🌹

Sizi seviyorumm.😘😍❤

MAFYA SEVDASI #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin