ПРЕДУПРЕЖДАВАМ : Главата съдържа сексуални сцени , моля да пропуснете частта или ако е нужно цялата глава , ако не ви е приятно или сте прекалено малки ...Благодаря и приятно четене :
****Гледна точка на Джъстин ****
След като Ема спря да ми се смее,решихме да хапнем и да се прибираме след това.
-Къде да седнем ?- вървяхме към началото на плажа,където имаше няколко ресторанта.
-Може би -този...-хванах я за ръката и я задърпах към него ..
Влязохме вътре и се огледахме за свободни места ..имаше доста ..щом се настанихме на една маса до прозореца ,сервитьора дойде, за да ни даде меню
***Гледна точка на Ема ***
Изобщо не е лесно да бягаш по пясък ,имаш чувството,че някой се е хванах за краката ти и се опитваш да го влачиш със себе си ,но щом влязохме вътре нямах този проблем ..
Разгледах добре менюто и накрая си избрах ...
-За мен пържени картофки със сирене един сандвич със шумка и кола с лед и лимон ,моля.
-За мен една малка кръгла пица и една бира ...
Сервитьорът си записа ,кимна ни и тръгна към бара ..
-Така, сега ще хапнем и се прибираме нали , това слънце ме измори-погледнах го в очакване на отговор, който се надявах да не е различен от думите ми .
-Да ,ще се приберем ,ще гледаме някакъв филм и ще си почиваме
Поръчките ни дойдоха и аз благодарих на момчето.
-А нали знаеш ,че трябва да поуча малко -казах вече отхапала от сандвича ..
-Да ,да знам -каза и направи физиономия ,че съм скучна
След като приключихме с обяда си, платихме на момчето и тръгнахме на път към къщата на Джей.
-Джъстин ,чакай малко- уморена от слънцето, което изгаряше кожата ми и проникваше вътре в мен, като изгаряше и вътрешностите ми , седнах на една пейка близо до нас .
- Какво има ,Ема добре ли си ?-усещах докосванията му , но него не го виждах ясно ,исках да кажа какво ми е , но нямах тези сили. Вече не го и усещах , просто тъмнина. Жегата ме надви.
Мислите на Джъстин :
Попитах я какво й е , но не получих отговор. Седнах до нея ,придържах главата и с ръце , нямаше сили да стои сама. След миг тя просто припадна. Не трябва да се паникьосваш Джъстин , не трябва ! Извадих с едната си ръка телефона от джоба ,а с другата държах нея, тъкмо щях да набера майка ми , но Иан ме изпревари .
KAMU SEDANG MEMBACA
Ню Йорк-ска Любов(with Justin Bieber)
Fiksi PenggemarДве момичета копнеещи за постигането на една цел и тя е точно тази ,да учат в музикален университет в New York . Очаква ли ги любов за която дори не са мечтали през живота си или точно обратната? Потопете се в Ню Йорк-ска Любов , за да разберете...