Zayn jos spava a ja sam u kuhinji i pravim toplu cokoladu. Nisam zadivljena svojim kulinarskim vještinama. Osjetila sam miris mentola i hladne ruke oko moga struka.
"Heeej, malena"
"Hej"
"Sta pravis"
"Toplu cokoladu koja je grozno ispala"
Samo se glasno nasmijao. Zabio je glavu u moj vrat i lagano ga ljubio. Dok nas nije ogromno kucanje na vratima prekinulo. Otisli smo nako u zagrljaju do vrata. On je bio bez maice samo nako u trenerci dok sam ja nosila njegovu maicu. Otvorili smo vrata i na njima su bili Liam, Jacob, Lara, Marija."Jeste VI normalniji! Niste jos ni spremni!!!!" rekao je Liam deruci se na nas.
Mi smo ga gledali zbunjeno dok su svi bukvalno rezali na nas."Daj oladi Liame"rekao je Zayn povlačeći me prema kaucu.
"Los Angeles Zayn!!!!"
"Sranje. Malena idi spremaj se sa Marijom i Larom a oni ce samnom. "
Rekla sam Oke a on me je poljubio i samo izasao nako bez maice."Sta ima izmedu vas? " pitala je Marija dok je isla iza mene na sprat.
"Izmedu koga? "
"Daj ne pravi se budala" rekla je Lara.
"Ma o cemu vi? "
"O tebi i Zaynu Selena" blago sam zastala i naježila se.
"Vi niste normalne. Nema nista. Samo je spavao ovdje sinoc jer je mene bilo strah to je to"
"A njegova se maica slucajno nasla na tebi. I Ti ugrizi po vratu. SLUCAJNO!!"
"Moze se reci. Dodaj mi kofer"
"A slatki ste"
"Mi nismo nista. Kako ne kontaš"
"Ma da. Zato je on odlucio da dode. Mogao je ostati i kod kuce."
"Joj mozemo li drugu temu. Neda mi se o tome"
Rekla sam i u kofer spakovala crni kupaci kostim i jos nekoliko njih. Nekoliko haljinica donji ves i to je to. Mislim biti cemo samo dva dana. Ne treba mi puno odjece. Taman sto sam se spakovala oni su dosli. Obukla sam obicnu baby rozu haljinicu. Bila je na jednom dijelu kraca a na drugom duža. Imala je tanke bretele i otvoreni dekolte. Na noge sam obicne bez salonke. A kosu sam samo pustila jer nisam imala vremena da je sređujem.Osjecala sam se super i izgledala sam fenomenalno.
"Joj sto imam Sexy curu"
CURU!
CURU!
CURU!
Sta se upravo desilo. Ja sam mu cura?. Cura?. Cura? Je li samo eni trenutno zivot ne jasan ili. O moj boze. Nazvao me curom. Ja sam trenutno jos u transu. Omga. Oj boze smiri me. Ako SAD ne uhvatim trcati i terati se Aleluja nece niko.
Hodali smo prema njegovom autu. Usli smo i on nas je manje vise prebrzo odvezao do njegove piste za avion. Bilo jeoko 5h i nema teoretske sanse da odemo do plaze. Posto let traje 3h. Sjedili smo u avionu i ja sam se sva ukočila ja i Zayn smo sjedili jedno do drugog dok su ostali sjedili ispred nas. Ovdje nisu sjedista normalna kao u normalnom avionu. Ovdje su cetiri para fotelja sa stolovima i zasebnim hladnjacima. Wow. Okrenula sam leda prema prozoru i nagela se. A stikle sam skinula i noge pruzila u Zaynovo krilo.
Gledao me poprijeko.
YOU ARE READING
PRODATA
Fanfiction"MA PUSTIII MEE. STA TI ZELIS OD MENE " "MALENA SAMOUVJERENA SI" "JESAM ALI PUSTI ME.STA SAM TI URADILA" "NISI TI MALENA VEC TVOJ TATICA. ALI U OSTALOM SADA SI MOJA" "NISAM TVOJA NIKADA NECU BITI PUSTI ME" "MALENA PRODATA SI"