- Kirbaclanmak acitmis olmali degil mi Baskomiserim?
Bu soru , karsimizdaki avizeye asili cesede saskinlikla bakan Komiser Ertan'dan geldi. Maktul , boynu ipek bir kiravatla sarilmis , bogularak oldurulmustu olmeden once iskence ve cinsel tacize ugramisti kacmaya firsati olamamis cunku katil onu avizeye ellerinden sabitlemisti. Kac yildir cinayet burosunda calismama ragmen boyle canice bir cinayete ilk defa rastladim diyebilirim. Odayi iyice incelememiz boyle bir katile bizi goturebilecek en ufak bir bilgiyi dahi gozden kacirmamamiz gerekiyordu. Olay yeri inceleme gelmeden bu isi halletmeliydik cunku onlar da geldi mi olay yeri yagmalanir bilgileri gozden kacirabilirdik. Ertan'a durumu anlattim bizim cocuk zaten dunden hevesli boyle cinayetleri kurcalamaya "Oyleyse hemen baslayalim"
Maktulun boyu ile ilgili konusmak istiyorum Baskomiserim . Avize odanin tavaninda ve odanin yuksekligi yaklasik 2,20 metre falan diye tahmin ediyorum asla kesin bir sekilde emin olamayiz fakat katilin boyu 1,75 -1,80 falan olmali ki ufak bir tabure yardimiyla avizeye bagli kizi , kizin birkac kafa uzerinden kirbaclayabilsin cunku eger asagdan kirbaclasaydi kiz ona karsi cikabilirdi cunku goruyorsunuz ki kizin ayaklari baglanmamis.
Mantikliydi , takdir ettim Ertancim ayrica sen de farkettin mi odada yagmalanan bir yer , bir bogusma belirtisi yok demekki maktul katili taniyormus belki de erkek arkadasiydi kim bilir? Bu devirde erkekler kizlara boyle seyler yapmak icin her yola basvuruyolar. Bir defa sorusturdugum bir cinayet vakasinda cocuk tiyatro provasinda kiza yanasmak istemis ama seneryo da ikisi arasinda oyle bir sey bile yokmus. Kiz ilk basta kanmis seneryoda var sanmis ama sonra dusmus bunun jeton. Kiz anlayinca erkek paniklemis sokuvermis bicagi. Erkege bak serseri kizlarimiz da saf be Ertan. Varsa oyle yegenin , kuzenin falan koru derim vallahi herkes tekin degil.
-Haklisiniz , gercekten oyle kadinlarimiz gonul rahatligi ile sokakta bile yuruyemiyorlar su Turkiye de , cinsel tacizi gectim sozlu taciz edenler dahi her yerdeler valla , kadin olmak zor be zor su lanet dunyanin lanet Turkiye'sinde be Baskomiserim gercekten zor.
-Neyse Ertancim isimize donelim bu konuyu sonra ayrintili tartisalim seninle hatirlat da.
Bir arastiralim bakalim parmak izi , sac , sperm ornegine falan rastlayacak miyiz. Kizin kiyafetlerinden kesit alalim gerekirse yorganlardan da , yerlerden de. Cope de bak Ertan prezervatif falan atilmis mi ayrica tuvalete de. Ben de tanik var mi bir sorusturayim. Komsulara bir sorayim duzenli gelen giden varmiymis ya da yan sitelerin , apartmanlarin var ise guvenlik kamera kayitlarini iste. Anladin sen beni. Ah telsiz de cizirdiyor bak iste olay yeri incelemeden Komiser Talha , geliyorlarmis duydugun gibi. Elini cabuk tut biraz onlarla da incelersin buralari. Detaylari kacirmayin zaten onlar cesedi otopsi icin gonderirler bu aksam , yarin da kriminologumuz Lara'dan aliriz sonuclari. Aksam da Navizede'de bir raki balik yapariz seninle. İsin bitince ara hadi kolay gelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AH KADİN OLMAK!
Mystery / ThrillerBir avize ustunde canice kirbaclanmis , bogulmus bir kadin , onun hikayesi , bilinmeyenler ve belki de pesisira gelen baska kadin cinayetleri. Kadin olmak ne kadar kolay saniyorsunuz?