Vrácení na základnu bylo v pohodě, ale jakmile jsme dorazili, zjistili jsme, že Bulkhead nereaguje. Podařilo se jim ho stabilizovat, ale Miko byla zničená.
Agent Fowler se dozvěděl, že část naší newyorské akce zachytily kamery. "Pentagon chce, abych se sešel se starostou," oznámil nám.
Optimus ho tam poslal, takže agent Fowler odjel, ale předtím řekl, že chce vědět jak se Bulkheadovi daří. Byla jsem u Miko a snažila ji utěšit.
"Wheeljack je na cestě," poznamenala Arcee. Miko hned řekla: "nechce se mi věřit, že už jste to s Bulkheadem vzdali."
Arcee se to pokusila vysvětlit: "jen jsem chtěla říct, že si byli s Bulkheadem blízcí. Určitě by tu chtěl být."
"Já vím, co si chtěla říct," vyjela na ni Miko a vydala se k výtahu. "Miko, kam pak to jdeš," zeptal se jí Optimus. "Domů, pokud mě agent Fowler odveze."
Najednou jsem uslyšela v hlavě:
jdi s ní. Bude tě potřebovat.
Podívala jsem se na Optima a zavolala: "Miko, počkej! Jedu taky. Strávila jsem s Optimem nějaký čas a stačilo mi to."Miko podržela výtah a jely jsme spolu. "Takže, co máš v plánu," zeptala jsem se. "Pomstu," odpověděla mi.
Fowler nás vysadil u Miko a odletěl. Vydaly jsme se k Jackhammru. Nasedly jsme a počkaly na Wheeljacka.
Nečekaly jsme dlouho, hned vzlétl a chvíli na to jsme vylezly z úkrytu. Bohužel jsme udělaly rámus, takže Wheeljack byl hned v pozoru se zbraní namířenou naším směrem.
Když si nás všiml, zeptal se: "co vy tady děláte?" Miko odpověděla: "jdeme po tom conovi, co zranil Bulkheada. Přidáš se?"
"Vezmu Vás zpátky," řekl a sedl si na místo pilota. "Ne, počkej," zavolala na něj Miko a obě jsme vyšplhaly na místo spolupilota. "Prcku chápu to, chceš se pomstít, to já taky..."
Miko mu skočila hned do řeči: "Bulkhead je i můj parťák." "... věř mi, až zjistím, který z Megatronovích poskoků mu to udělal, postarám se o něj, po svém," dokončil Wheeljack.
Poznamenala jsem: "my víme, kdo to byl." "Kdo?" "Nech nás tu a řeknem ti to." Wheeljack nad tím uvažoval, ale nakonec nás tam nechal. Tak jsme mu řekly, že to byl Insecticon Hardshell.
Dostali jsme se k dolu a Miko se divila, jak to že Wheeljack ví, kde mají coni doly. "Myslela sis, že jsem tady na té planetě, jen seděl na zadku."
Wheeljack poslal do dolu mne a Miko, protože se nám to tam prý povede omrknout líp než jemu. Miko to natáčela na mobil. Napočítaly jsme šest dronů dole a dva na hlídce.
Našly jsme ještě jednu jeskyni, ve které byl sklad energonu. Najednou se objevil Wheeljack, zneškodnil všechny drony a šli jsme zavolat Megatronovi.
Vyžádal si Hardshella a nechal Megatrona poslechnout si, jak vybuchují tři tuny energonu. Vydali jsme se na souřadnice, které Wheeljack poslal Megatronovi, jestli by se nechtěl zastavit Hardshell.
Miko byla unavená, tak se jí Wheeljack zeptal: "nechceš přepnout na úsporný režim?" "Jsem v pohodě. Dostane se s toho, viď." "Bez obav prcku, Bulkhead je největší tvrďák jakého znám a Ratchet je skvělý doktor, nejlepší."
Když v tom Miko usnula. Pousmála jsem se a přemýšlela, co se teď děje na základně. Přiznám se, že se mě Optimus ptal, kde jsem, ale dařilo se mi ho ignorovat.
Nechtěla jsem, aby si myslel, že jsem utekla, a tak jsem mu řekla:
jsem u Miko a děláme holčičí věci. To by tě nezajímalo.
Odpověděl mi:
mohla jsi mi to říct dřív, už jsem chtěl požádat Ratcheta, aby tě zaměřil. Kdy chceš vyzvednout?
A sakra. Musela jsem najít rychle nějakou odpověď, a pak mě něco napadlo:
ještě pro mne nejezdi, zůstanu u Miko do večera, pak se ozvu. Potřebuje teď pomoc, pořád lituje, že jela do New Yorku, místo s Bulkheadem.
Už mi neodpověděl, a tak jsem to nechala být.Když jsme přistáli, Miko to probudilo. Zeptala se jaký je plán. "Prcku, kdyby se mi něco stalo, zmáčkni tohle," řekl Wheeljack a ukázal na tlačítko, poté pokračoval: "nastavil jsem autopilota, aby Vás odvezl zpátky na základnu."
"Co? Tak to ne! Měli jsme dohodu. Chtěly jsme ti pomoc!" "Už jste mi pomohly, ale tím to končí." "Tohle je i můj boj," řekla Miko a byla jsem ráda, že to neřekla v množném čísle.
"Promiň prcku, ale Bulkhead se s toho dostane. A s Optimem by ze mne strhali plechy, kdybyste tam nebyly." "Wheeljacku!" Byla naštvaná, ale já ho chápala. Měl pravdu, ti dva by ho nepochválili, kdyby se nám něco stalo.
Sledovaly jsme to, jak se objevil Hardshell. Začali spolu bojovat. Wheeljack prohrával, myslela jsem, že odletíme, ale Miko vystřelila střelu a trefila Hardshella.
Zničila ho, bohužel se objevili ostatní Isecticoni. Wheeljack vzlétl s Jackhammrem a vydali jsme se pryč. Jenže nám byli v patách Isecticoni. Wheeljack zapnul autopilota, vzal všechny granáty, hodil je do roje a střelil.
Zničilo je to, takže jsme se vydali domů. Věděla jsem, že dostanu vynadáno za to, že jsem Optimovi lhala, ale bylo mi to fuk.
Na základně už o tom výbuchu určitě ví, takže pohoda. Došli jsme tam a hned si nás všimli. Viděla jsem jejich výrazy, na mne a Miko to byli soucitné pohledy, ale na Wheeljacka spíš naštvané.
Miko se dívala do země, ale já a Wheeljack ne. Optimus měl nečitelný pohled, takže jsem nepoznala na, co si myslí. Přistoupila k nám Arcee a zeptala se: "Miko, Kveno, jste v pořádku?"
"Nic jim není," řekl Wheeljack. "Tebe jsem se neptala." Miko se zeptala jak je Bulkheadovi. Ratchet odpověděl: "Bulkhead to přežije, ale už možná nikdy nebude plně funkční."
Miko se se slzami v očích rozeběhla k Bulkheadovi. Běžela jsem za ní, Ratchet se pokusil něco namítnout, ale Optimus ho zarazil. Doběhla jsem k ní, zastavila se, podívala se na mne a já ji objala.
Poté si k Bulkheadovi dřepnula a já vedle ni. Ohlédla jsem se, věnovala všem ustaraný pohled a hladila Miko po vlasech.
Řekla: "už tě nikdy neopustím Bulkhu," dala hlavu do klína a začala znovu plakat. Objala jsem ji a utěšovala.
ČTEŠ
TFP - Spojení tří světů
FanficNapadlo Vás někdy, co by se stalo, kdyby tým Prime měl o jednoho lidského člena navíc? Mne jo, a tak jsem se rozhodla, že bych napsala příběh jedné dívky. Kvena Volfira, šestnáctiletá dívka, která žije od dvanácti let s Autoboty. Učí se ovládat svo...