Szeptember 6. az évnyitó buli

41 6 2
                                    

Egy házi buli, tele fiatallal, füsttel és alkohollal. Mindenkinek ismerős igaz?!

Idén Lisa Jones kapta ,azt a megtisztelő címet, hogy ő tarthatja meg az évnyitó bulit, egy a suliban híres ,csinos lány, igazán váratlan fordulat...

Azt hiszem mondanom sem kell, hogy Nala és Jai együtt érkeztek. Kézenfogva sétáltak be ,a már szinte megtelt házba. A nappaliban elhelyezett hangszórókból üvöltöttek a frissebnél frissebb slágerek, de egy idő után ,valaki önjelölt módon, beállt djnek és leváltott néhány régebbi dalra.

Jai és Nala beálltak táncolni ,mint minden normális pár, viszont a lány mintha előre megérezte volna a veszélyt, kétségbeesett és aggódó szemekkel figyelte barátját. 

-Minden rendben?-kérdezte.

-Persze, csak...

-Csak?

-Bekellett vennem...sajnálom!

Egy évvel ezelőtt , Jai 17. születésnapján változott meg valami a kapcsolatukban.

Nala sajátkezűleg összedobott egy ajándékot, és úgy tervezte már korán reggel meglepi Jai-t, hogy ő lehessen az első ,aki felköszönti. Annak ellenére, hogy tudta hol lakik a fiú, még csak egyetlen egyszer járt abban a házban, akkor mikor először mutatta be őt Jai az apjának. Valahogy mindig úgy alakultak a dolgok ,hogy inkább a Rose házban lógtak, vagy elmentek valahova.

Nala bele sem gondolt, hogy ennek különösebb okai lehetnek, egészen addig a napig, amikor is már hajnalban felkelt és elindult Jaihez. Még sötét volt odakint , de Nala határozottan ,kezében a gondosan becsomagolt ajándékkal ,az ajtóhoz lépett és megnyomta a csengőt.

Nem hallotta ,hogy csengene, így megnyomta újra és újra, de semmi.

'Talán nem működik...' ,gondolta.

Nala emlékezett, hogy melyik ablak tartozik Jai szobájához. Belesett rajta, de a függönyön nem látott át, ezért, bár tudta ,hogy ennek barátja kicsit sem fog örülni, de bekopogott az ablakon először óvatosan, aztán egyre erőteljesebben, míg nem valaki elrántotta függönyt és Nala szemben találta magát egy morcos arccal.

Rávillantotta mosolyát, de fiú mérges arckifejezése ,hirtelen ijedté vált nem pedig meglepetté vagy boldoggá ,ahogy arra Nala számított. Jai visszahúzta a függönyt, majd néhány másodperccel később kinyílt a bejárat ajtaja.

-Boldog 17. születésnapot Jai!-kiáltott Nala és boldogan tolta a fiú orra alá a zöld csomagolásban rejtőző meglepetést.

-Mit keresel itt? -vágott rémült arcot Jai.

-Csak gondoltam ,megleplek, hogy én legyek az első aki felkö...

- Nala ,miért nem szóltál találkozhattunk volna valahol máshol is.-szakította félbe Jai.

-Akkor már nem lett volna meglepetés...-lombozódott le a lány. -De nem értem miért olyan nagy baj , csendben bemegyek, nem ébresztek fel senkit.

-Nem! Mindjárt felöltözök és elmegyünk valahova rendben?! Csak adj egy percet!

Nala átlátott a fiún, még sosem látta ilyen rémültnek és tudta, ez nem csak az ő "meglepődéséről" szól. Megragadta Jai karját, hogy a szemébe nézhessen. Nem mondott egy szót sem , csak Jait kikerülve besétált a házba, a fiú pedig mintha beletörődött volna, hogy nem tud tovább titkolózni a lány előtt és talán már nem is akar, hagyta ,hogy Nala azt tegye amit akar. Bekullogott a lány után, aki lerakta a dobozt az étkező asztalra és körbepillantott a lakáson, amin első ránézésre semmi különset nem vélt felfedezni, de a fiú arckifejezése elárulta ,hogy valami nagyon nincs rendben.

DuSk TiLl DaWnМесто, где живут истории. Откройте их для себя