8 YEAR~
Od jakiegoś czasu, moja siostra dziwnie się zachowuje. Mówi jakieś dziwne słowa, nie śpi w nocy i ciągle gada o jakimś Levi'u. Może ma narzyczonego? Mamusia krzyczy na nią że ogląda jakieś "Chińskie bajki" i wczoraj wieczorem mówiła że oby mnie w to nie wciągnęła.
Nic z tego nie rozumiem.
12 YEAR~
Aaa, wyszedł trzeci sezon attack on titan! Dzisiaj razem z siostrą robimy sobie nocny maraton! Całą noc będziemy oglądać SnK! Mam nadzieje że, nie zabraknie nam nocy, hihi.
17 YEAR~
W końcu! Mój własny dom! Wyprowadziłam się od tej bandy pustaków, teraz mogę tylko patrzeć w przyszłość nie oglądając się za siebie i dokończyć pisanie książki nad którą pracóje już ponad pół roku. Mam nadzieje że, przy pomocy moich umiejętności pisarskich rozkręcę jakiś biznes.
25 YEAR~
Tak! Wydałam pierwszą mangę! Sukces! Tak bardzo się starałam, los chyba to docenił i moje wypociny nie poszły na marnę. Pierwszy raz w życiu jestem z siebie tak bardzo dumna.
37 YEAR~
Od kont pamiętam, zawsze mi czegoś brakowało. Nigdy jakoś specjalnie nad tym nie rozmyślałam, odkładałam to na potem. Dziś już wiem czemu nie byłam w pełni szczęśliwa. Brakowało mi drógiej osoby u mego boku, brakowało mi ciepła drugiej osoby. Byłam samotna.
50 YEAR~
Nadal jestem samotna. Los dał mi sławę, pieniądzę, fanów, lecz musiałam zapłacić mu za to dożywotnią samotnością. Teraz mogę jedynie poczytać romansidła młodych pisaży. Chociaż to...
70 YEAR~
~DEATH END
CZYTASZ
Życie Po Śmierci|Attack On Titan ~ By Me
Fantasydo napisania tego ff zainspirował mnie mój brat.