Bermulalah kisah aku dalam dunia songsang hanya disebabkan bercerita tentang ayam . haha hanya disebabkan ayam aku boleh jadi songsang . weird right ? Satu hari ini aku approve sorang fl wechat girl orang utaqa hahaa . Nama Aku azz and that girl yanie . biaselah org utaqa mang sllu mata besarr² ke ape ? Hahaa
" hye , thanks apps "
Pastu macam biaselah tanya buat ape . masa tu hari jumaat ade pasar malam so ckp arh beli ayam goreng pastu dia kate kmpunan nk ayam jugak . lawakk arhh dia tuhh 😂 btw sorry ehh aku guna bahasa pasar nie . So tak lama kteorg lost contact sbb aku lupa password wc akuu . aku ingt id wc die so aku strt buat acc wechat baru .S
o aku start cari dia balik . Aku tak tahu kenapa . So that night aku cerita semua . pastu dia tanya aku .
" tau tak ape mksud les dekat id wc saya ?" aku kate taktahu pastu dia explain semua .
So that night for the first time aku feel lain gile . dup dapp dupp dapp gilee sampai aku boleh dengar jntung aku berdenyut . Then aku luahkan kat dia yg aku feel something about her . i said i like her . Then first time dlm sejarah hidup aku couple dngn perempuan . feel dia tak sama masa couple ngn lelaki .Bbrapa hri kmudian kteorg rasmikan hubungan kteorggg sbgai couple as lessy . cuz tht time i still style gegirl bukan style tomboy. Hahaa dia jenis yg suka oncol cuz dngn cara tuh je dia bolh tahuu org tuhh btul ke tipu .so aku on je . erm about our relay tak tahan lama pun . dia buat aku jeles gile babun , kenalkn crush dia ape smua kata nk jage dielh apelh nk bwk die prgi sabahlahhh . hati aku sakit sangat . asek break gb break gb . last² aku make desicion tuk lepaskan dia . walaupun that time hati aku rase sakit gilee . aku mngis thap gaban dh. Tapi tkleh nk buat ape dh . aku try move on . susah weiiiii sebab dia girl a.k.a ex aku yg pertama dlm dunia songsang nie .
Lame gak arhhh nk move on bape bulan camtu. Pastu aku cari lain , but now style aku dh lain . aku jadi pengkid , but aku minat gegirl jelah . yg jnis hard to get pling akuu suka . yg sukaa kt akuuu lagi aku sukaa hahaa . bila aku strt jdi pengkid ramai girl minat aku . tapi tak semua aku layan . ade yang maluuu² nk tanyee 👅 so aku layan mne yang selalu chat aku je . ade sorng girl nie dia kata dia suka kat aku but that time dia dh ade pngkd lain . so aku just mcm scandel dia je .
YOU ARE READING
Dunia Percintaan Kami 💙
RomanceCerita ini mengisahkan tentang hidup aku yang terjebak dalam dunia songsang . Aku start dunia songsang masa aku form 2 tapi tak semua tahu dan tak semua boleh terima keadaan aku yang macam ini . Setiap orang dalam dunia ini melakukan kesilapan begit...