Ji Yong ထိုင္ေနေသာ Chae ၏ အေပၚကို အုပ္မိုးလိုက္သည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္ နာက်င္မႈတစ္ခုကို ခံစားလိုက္ရၿပီး အျမင္အာ႐ုံတစ္ခုလံုး ေမွာင္မည္းသြားသည္...
Chae လဲက်သြားေသာ GD ကိုေပြ႕ဖက္ထားလိူက္ၿပီး
"Ji Yong "
Chae ၏ အသံကို GD ၾကားေနေသးသညိ...*ဒါဆိုငါသတိမလစ္ေသးဘူးပဲ
ဘာလို႔ဘာမွမျမင္ရေတာ့တာလဲ*"Arpha "
ညည္းသံတစ္ခုထြက္လာၿပီး GD သတိလစ္သြားခဲ့သည္...
"မ်က္စိကို မွန္စေတြထိမိသြားလို႔ မ်က္ၾကည္လႊာပ်က္စီးသြားတာပါ..တျခားဒဏ္ရာေတာ့မ႐ွိပါဘူး..ဒါေပမဲ့ မ်က္လံုးကေတာ့..."
ဆရာ၀န္၏ စကားအဆံုး Chae ယိုငိလဲက်သြားသည္ကို Jennie ကဆြဲထားလိုက္သည္..."မ်က္ၾကည္လႊာ အလႉ ႐ွင္ျမႏ္ုျမန္ေပၚဖို႔ဆုေတာင္းၾကတာေပါ့ဗ်ာ"
Doctor က စိတ္မသက္မသာသလိုအသံႏွင့္ေျပာၿပီး လူနာခန္းထဲမွထြက္သြားသည္...ကုတင္ေပၚတြင္ မ်က္လံုးကို ပတ္တီးစည္းထားလ်က္ ေက်ာႏွင့္ရင္ဘတ္တြင္ ပတ္တီးမ်ားႏွင့္ျပည့္ႏွက္ေနေသာ Ji Yong ကို ၾကည့္ရင္း Chae မ်က္ရည္မ်ား တားဆီးမရေအာင္ စီးဆငး္ၾကလာသည္
"Ji Yong...Ji Yong ကိုယ့္ေၾကာင့္"-----------------------
GD p.o.v:
ဒီေန႔ေတာ့ ေဆး႐ုံဆင္းလာခဲ့ၿပီ...အေမွာင္ကိုပဲေတြ႕ေနရတဲ့က်ေတာ့္မ်က္လံုးေတြအေၾကာင္းသိရေတာ့ ေတာ္ေတာ္ နာက်င္ခဲ့ရတယ္..က်ေတာ့္ကို ျမင္တိုင္း nuna ႀကိတ္ပီးမ်က္ရည္က်ေနတာ က်ေတာ္သိတယ္...nuna အတြက္ ကေလးအတြက္ က်ေတာ္ စိတ္မေကာင္းဘူး...က်ေတာ္ကလား..ရပါတယ္...အသက္၂၆ႏွစ္မွ ဘုရင္လို ျပဳစုခံေနရတယ္...မဆိုးပါဘူး ..Ms.Nam နဲ႔ Chae ေဆး႐ုံဆင္းဖို႔ျပင္ဆင္ၿပီးလာၿပီထင္တယ္"လာၿပီလား nuna"
"အင္း...အက်ႌလဲရေအာင္"
ေျပာရင္းနဲ႔ Chae GD၀တ္ဆင္ထားေသာ လူနာအက်ႌ ၾကယ္သီးတစ္လံုးကိုျဖဳတ္လိုက္သည္...ရင္ဘတ္က မွန္ကြဲစ ဒဏ္ရာေတြလည္း အခ်ိဳ႕ကေတာ့က်က္ေနၿပီ...
ထိုဒဏ္ရာမ်ားကို ျမင္တိုင္း Chae မငိုမိေအာင္ မနည္းထိနိးရသည္...သူအက်ႌညင္သာစြာခြၽတ္ေပးေနေသာ GDကေတာ့ ျပံဳးစိစိႏွင့္ ၾကည္ႏူးေနသည္...
YOU ARE READING
You are MY BREEZE ♥(SkyDragon)
Fanfictionအခ်စ္ဆိုတာ ေလေျပေလညႇင္းေလးလိုပဲ ဖမ္းဆုပ္ခြင့္မရဘူး ျမင္ေတြ႕ခြင့္မရဘူး ဒါေပမဲ့ ခံစားလို႔ေတာ့ရတယ္ မင္းကကိုယ့္ရင္ထဲကိုေအးျမေစတဲ့ ေလေျပေလညႇင္းေလးပါ ခ်စ္ရသူ