Yorganın altında resmen pişiyordum. Patates olsam şimdiye kızarmıştım. Yumurta olsam şimdi ye haşlanırdım. Ama işte yinede çıkamıyordum büzüştüğüm yerden. Telefonuma uzanırken dudaklarım kendiliğinden büzüş büzüş olmuştu.
Hoşlanıyorsun ama aramıyorsun, yazmıyorsun bu nasıl hamam bu nasıl kese yoongi bey.
Kapı tıklanınca "gir" dedim ve toplarlandım.
Jungkook içeri girerken yüzü asıktı.
"Ne oldu jungkook?""Niye odandan çıkmıyorsun, cidden canımı sıkıyor bu durum."
Omuzlarımı silktim. "Ne zaman bu evde rahat rahat gezdiğimi gördün ki jungkook?"
"Artık kocaman kız oldun şu tavırlarını biraz olsun sakınamaz mısın?"
"Hayır jungkook dediğin gibi koca kız oldum hatta bu evden gitmemin bile vakti geldi." dedim ben yerimde iyice oturur konuma gelirken oda ayak ucuma oturdu. Bacağıma sinir olduğunu belli edercesine bir kere vurdu. Sonrada sofrana sofrana çantama yöneldi. Cüzdanımda birşeyler karıştırırken hemen kalkıp peşinden gittim ama yakalayamadım.
Kimliği alıp havaya kaldırırken dil çıkardı. Beni cavratırsa burnunu bile koparırdım. Bu ne cesarettirdi yiğidim."Ya jungkook! Ne yapacaksın kimliğimi ver şunu!"
"Nikah düşüyor mu diye bakacağım bas geri" o kendi dediğine gülerken. Aptal saptal insanlarla uğraşıyorum bakışıma karşılık biraz daha genişçe güldü. Geri çekilirken mırıl mırıl küfür ede ede yatağıma geri döndüm.
"Küfür etme bana" dedi yine gülerken gelip yanıma oturdu.
Tam kimliğimi kapma sırasıydı. Üzerine doğru bir hamle yaptığım da hızla beni altına aldı ve kimliği havaya kaldırdı.Ben altta jungkook üstümde kimliğim yukarıda bakışıyorduk. Hızla jungkook u iterken boşluğundan yararlanıp elinden kimliğimi kaptım. Yatağın içine girip yorganı kafama kadar çektim ve jungkook u kovdum. Oda hiç bir şey demeden çıkıp gitmişti.
Biraz önce ne olmuştu öyle?