,,Otrávil... bobulema... kvůli mně..." stiskl jsem spícímu Flakeovi ruku. Pořád spal. ,,Jak to víš?" zeptal jsem se podezíravě. ,,Řek mi to..."
,,Jo? A co ti řek?"
,,Že šel sem do lesa, protože jsi ho strašně vytočil," spustil Schneider a já se zpotil," a pak prej měl hlad ale nehodlal se nikam vrátit, tak šel něco najít. A sněd prej něco jedovatýho. Zkrátka, můžeš za to ty, kdyby nešel sem, nesněd by to."
,,Já ho zabil..." rozbrečel jsem se. Schneider odpověděl: ,,Probuď ho. Zjistíme víc." Snažil jsem se ho teda probudit, ale nešlo to. ,,Zkus ho políbit, třeba to bude jak v Růžence, princ ho zachrání... a všechno skončí dobře," řekl Schneider. ,,Nedělej si z toho srandu!" zavrčel jsem. ,,Šup, dělej, třeba to pomůže," pobízel mě a potichu se tlemil. Protočil jsem oči, naklonil se nad Flakea a políbil ho. Nic. ,,Řekni mu, jak ho miluješ, jestli je to pravda," poručil. V tu chvíli bych udělal cokoli, aby můj Flake přežil... tak jsem to udělal. ,,Flakeu... ty moc dobře víš, že tě miluju. A že mi na tobě záleží. Je mi líto co jsem udělal. Vím, nedá se to vzít zpátky, ale... je mi to líto..." zašeptal jsem mu do ucha. To co se stalo, to jsem vážně nečekal. Flake se vzbudil. ,,Ty... jsi vzhůru..." usmál jsem se a vrhl jsem se mu kolem krku. On mě ale odstrčil a zamračil se. ,,Odpusť..." zaškemral jsem. Neodpověděl. ,,Jak se ti to stalo?" zeptal se pro změnu Doom. Flake zopakoval to, co Schneider říkal předtím. Doom na mě chtěl zavolat, ale to už jsem běžel pryč, pro kluky. Bál jsem se o něj, bál jsem se o něj tak moc.Další kapitola je hotová. Takže... Šťastný Nový Rok!^^ A chtěla bych vám někoho ukázat. Jednoho příšernýho exota. Posuďte sami.
Ale rozesmát, jo, to dovede😂 Vaše
-Lopata-
ČTEŠ
Jen můj
Fanfiction,,Jen můj," řekl Paul a políbil Olivera. ,,Jen můj," řekl Till a povalil Flakea na postel. ,,Jen můj," řekl Richard a obejmul Schneidera. Moc dlouho jim to ale nevydrží... - - - 4. Díl série o R+ by: RammSteinFan2006 Předchozí díly: 1. Díl: Miluji t...